»Vselej stavimo na domačnost in se trudimo, da prav vsi gostje začutijo naše pozitivno vzdušje. Prijaznost in iskren pristop do gosta sta tista, ki največ štejeta in zaradi česar se gostje k nam vedno znova vračajo. Prepričana sem, da ima oboje celo veliko prednost pred še tako sodobno hotelsko opremo,« nam je zaupala Lidija Dokl, direktorica hotela Lek.

Tudi idilična lega le nekaj korakov od središča Kranjske Gore, v zavetju gozda in smučišča Vitranc, je velika prednost hotela Lek. Za namestitev v njem ponujajo 144 postelj v sodobno opremljenih sobah, nekaj med njimi je nadstandardno urejenih, na voljo so tudi apartmaji in dodatna ležišča.

»Hotelska restavracija je naš velik ponos – gostje se glede gastronomskih užitkov, svežine in kakovosti naše kuhinje pogosto radi razpišejo tudi na spletnih forumih,« je Doklova pohvalila izbrano skupino kuharjev in tudi čudovite pogrinjke vodje strežbe. Prijeten prostor za užitke sladkosnedov ponuja hotelska kavarna, aktivnosti in sprostitve željnim pa so na voljo pokriti rekreacijski, masažni in otroški bazeni, finska, turška in infrardeča savna ter druga velneška ponudba. Hotel se lahko pohvali tudi s štirimi zunanjimi teniškimi igrišči (v tem času so prekriti z drsalno površino) in otroškim igriščem, za svoje goste pa gostitelji poskrbijo tudi z organizacijo številnih športnorekreacijskih dejavnosti: pohodniških izletov v naravo ali hribe, teniških turnirjev, nordijske hoje, smučarskih tečajev, animacije za otroke ipd. Velika konferenčna dvorana, sejna dvorana, sobe za sestanke ter salon za sprejeme in posebne priložnosti so namenjeni kongresnim dejavnostim, poslovnim dogodkom, team buildingom, obletnicam, porokam in svečanostim.

Več kot tridesetletna zvestoba

»Večina naših gostov je tujcev, največ (kljub čedalje slabšim letalskim povezavam) še vedno naštejemo Angležev, veliko je Italijanov, Nemcev, tudi Slovencev. Zaradi lepot narave, Alp, smučanja, pohodništva nas obiščejo tako pozimi kot poleti, med njimi je kar nekaj stalnih gostov. Številni se skupaj s svojimi družinskimi člani k nam vračajo že polnih trideset let, ob praznikih nas vselej presenetijo z voščilnicami, nas obvestijo o osebnih dogodkih, svojem zdravstvenem stanju…« je navezanost stalnih gostov, ki jim gredo zaposleni še posebno radi na roko glede uresničitev želja, opisala sogovornica. Z ekipo sodelavcev bodo tudi v letošnjem letu skrbno negovali domačnost in prijaznost ter iskali nove privlačne vsebine.