Pogostejše dostopanje do spleta, ki se nanaša na uporabo spleta tedensko ali pogosteje, je v največji meri vezano na brskanje preko spletnih iskalnikov in na iskanje na spletu objavljenih novic. Skoraj 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov namreč najmanj tedensko uporablja splet za ta namen, kažejo rezultati raziskave, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice.

Sledi poslušanje radia ali glasbe - najmanj tedensko radio ali glasbo posluša 40 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Kar 28 odstotkov spletnih uporabnikov pa najmanj tedensko uporablja razne spletne bančne storitve, medtem ko jih 24 odstotkov spremlja spletne male oglase.

22 odstotkov spletnih uporabnikov tedensko ali pogosteje koristi splet za raziskovalno delo in v izobraževalne namene. Temu sledi uporaba spleta najmanj tedensko za brskanje po bančnih straneh (17 odstotkov), brskanje po spletnem telefonskem imeniku (15 odstotkov), pridobivanje turističnih informacij (10 odstotkov), pridobivanje informacij o borzi in vrednostnih papirjih (šest odstotkov), nakupovanje preko spleta v Sloveniji (pet odstotkov) in nakupovanje preko spleta v tujini (štirje odstotki).