LPG je sicer mešanica ogljikovodikovih plinov in ga uporabljajo kot pogonsko gorivo pri avtomobilih, pri hlajenju ter pri kuhanju kot plin pri štedilnikih. Tako vsebuje nekaj propana in butana, pridobljen pa je kot stranski produkt rafinacije nafte in kot stranski produkt pri ločevanju zemeljskega plina. V manjših količinah so dodane tudi druge sestavine, kot denimo etanol za lažje odkrivanje uhajanja plina. Njegove prednosti so, poleg cene, že obstoječa infrastruktura (v Sloveniji je skupno že kar 75 črpalk), zmanjšana korozija motorja zaradi čistejšega zgorevanja zmesi plina in zraka ter čistejši izpuh, slabosti pa med drugim, da gre za neobnovljiv vir energije, da je zaradi dodatnega rezervoarja za gorivo avto z njim bolj obremenjen, da je potrebna dodatna investicija za predelavo avtomobila, za nekatere pa zna biti minus tudi prepoved parkiranja vozila s pogonom na LPG v podzemnih garažah. Nikakor pa njegova slabosti ni, kljub mnenju mnogih, varnost. Avto s predelanim pogonom je namreč popolnoma varen, a pri plinu se kljub temu mnogi še vedno bojijo eksplozije. Zato so pri podjetju Plineks, ki vgrajuje avtoplinske sisteme, že pred časom pripravili zanimiv test varnosti avtomobila z nameščeno certificirano plinsko napeljavo. Na dveh ekstremnih preizkusih se je pokazalo, da celo pri požaru ne pride do eksplozije, tudi zato, ker je jekleni plinski rezervoar do 20-krat močnejši in odpornejši od bencinskega ali naftnega. Avtomobil so tako najprej porinili v prepad kar 75 metrov globoko, s čimer so ponazorili hudo prometno nesrečo. Od vozila po kotaljenju ni ostalo veliko, posoda za avtoplin pa je bila skorajda nedotaknjena. Žal je v primeru takšne nesreče preživetje ljudi v avtu vprašljivo. Sledil je preizkus številka dve: namerni zažig avtomobila s pogonom na plin. Za primerjavo so zažgali še avtomobil s klasičnim pogonom na bencin. V obeh primerih do eksplozije ni prišlo. Je pa res, da ima pri požaru avto s pogonom na plin nekaj prednosti, saj sta rezervoar in varnostna armatura projektirani tako, da ne more priti do eksplozije niti pri požaru. Če pride do predrtja rezervoarja in vžiga plina, ta gori v usmerjenem plamenu, medtem ko se bencin razlije po površini in po navadi s svojimi ognjenimi zublji zajame celotno vozilo.