Namesto nacionalne hiše, ki so v olimpijskem Londonu zrasle kot gobe po dežju in so jih središču mesta na uglednih lokacijah postavile tudi države z nižjim standardom od slovenskega, je le slovenska gostilna. Najet angleški pub je pravzaprav komercialen projekt največje slovenske pivovarne, h kateremu je država dodala 20.000 evrov.

Slovenija tako v Londonu, ki je trenutno središče sveta v vseh sferah življenja, ne promovira gospodarstva in turizma, ampak le pivo, ki je sicer v Veliki Britaniji zelo priljubljena pijača. Slovenska pivovarna poskuša priti na takšen način na tukajšnjo tržišče, a ji ne gre najbolje od rok. Glede to, kakšne so bile slovenske hiše na prejšnjih OI, je najetje puba, ki so ga obarvali v zeleno in poimenovali Team Slovenia London Pub, blizu polomiji. Že okolica lokala, ki naj bi bilo zbirališče Slovencev med olimpijskimi igrami v Londonu in je mesto za proslavljanje kolajn, je precej neugledna.

Dejansko se pub le imenuje slovenska hiša, sicer pa deluje po komercialnih zakonitostih. Za tiste, ki sploh vstopijo v lokal, je največji šok cena slovenskega piva. Pet evrov je daleč od promocijske cene, s katero naj bi navdušili nove potrošnike, in je enaka pestri ponudbi domačih hmeljevih napitkov. Tisti, ki imajo s slovenskim pivom slabe izkušnje, v izogib glavobolu naslednje jutro raje naročijo produkt angleške pivovarne. In tudi nosilec kolajne mora seči v denarnico, če želi s šampanjcem nazdraviti odličju.

Vladajoča koalicija se pred očitki, da v Londonu ni izkoristila svoje priložnosti, brani tako, da je prst usmerila v gospodarstvo in ga podučila, da bi moralo biti zainteresirano za slovensko hišo prek zbornic, združenj in organizacij. Zato ne preseneča, da na odprtju ni bilo napovedanega predsednika države Danila Türka, v času OI bo nastopila peščica slovenskih glasbenikov, na druženje so menda povabili še tuje novinarje...