Vendar marsikdo teh podatkov ne hrani več, saj že ves čas uporablja isto telefonsko številko. V primeru, da telefonski aparat zahteva vnos PUK-kode, vi pa je nimate, si jo lahko ponovno pridobite. To lahko ob predložitvi osebnega dokumenta storite na vseh prodajnih mestih in centrih vašega izbranega telefonskega operaterja. Prav tako lahko pokličete na brezplačne številke in s pomočjo osebnega gesla vam bodo v centru za pomoč uporabnikom povedali pravilno kodo. V podjetju Simobil so dosegljivi na brezplačni številki 080 404 040 in pri Mobitelu na 041 700 700, medtem ko bodo pri Debitelu na vaš klic odgovorili na telefonski številki 041 400 100, na številki pa 080 700 700 pri Tušmobilu.

Prošnjo za izdajo PUK-kode lahko pošljete tudi na operaterjev elektronski naslov za pomoč uporabnikom, ob tem pa morate navesti telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi v času, ko je vaš mobilni telefon zaklenjen. Operater vas bo namreč poklical, preveril, ali gre res za pozabljeno kodo in ali ni bil mobilni telefon morda ukraden, in vam na podlagi tega povedal pravilno PUK-kodo. Pri vpisovanju na novo pridobljene kode morate biti pazljivi, saj se ob morebitnem 10-kratnem napačnem vnosu vaša kartica uniči in boste morali SIM-kartico zamenjati, kar lahko storite na najbližjem prodajnem mestu.