Dnevi slovenskega turizma so namenjeni usklajevanju stališč o nadaljnjih strateških usmeritvah in trženju turizma na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, izobraževalnim vsebinam, usklajevanju tekočih politik in pomembnejših projektov slovenskega turizma ter mreženju strokovnih, poslovnih in odločevalskih turističnih javnosti.

Osrednji govorec plenarnega dela dogodka Dnevi slovenskega turizma: Daniel Levine, Avant-Guide Institute

Nova prihodnost turizma - kako bo slovenski turizem uspeval v globalnih trendih v letu 2012 in naprej?

Daniel Levine je ugleden strokovnjak s področja globalnih trendov, ki svetuje destinacijam in podjetjem, ki se ukvarjajo s potovalnimi aranžmaji, na poti rastoče pomembnosti, inovativnosti in dobičkonosnosti. Revija Elle ga navaja kot "genija", televizijska postaja CNN pa kot "največjega guruja razsodnosti". Je avtor več kot 20 najbolje prodajanih knjig in reden gost na mednarodnih televizijskih in radijskih postajah (vključno z BBC, HBO, NBC in Fox ter mnogimi drugi). Kot izvršni direktor inštituta Avant-Guide v mestu New York je Daniel neposredni vodja mednarodne ekipe "lovilcev trendov" - več kot 9000 iskalcev po vsem svetu, ki iščejo najnovejše izdelke, zamisli in izkušnje. Daniela pogosto poiščejo kot svetovalca za vodilne mednarodne popotniške blagovne znamke in podjetja, ki so usmerjena v potrošnika, saj jim ta pomaga razumeti trende, pritegniti stranke in pospešiti rast.

O predavanju

Kako spreminjajoči se gospodarski časi vplivajo na vrednote in odnose ljudi? Kaj jih motivira, da se odločajo za potovanja in življenjski slog? Na podlagi novih raziskav iz Levinove prihajajoče knjige ta nenavadna edinstvena predstavitev razkriva, kako bodo uspešna turistična podjetja in destinacije ne le preživeli, ampak tudi dobro uspevali s tem, ko bodo spremembe preobrnili v dobičkonosne priložnosti. S tem, ko v ospredje postavi izjemno izvirne primere, Daniel Levine prikaže, kako ustvarjalna podjetja iz vrste industrij ustvarjajo dobičke in cvetijo na podlagi sprememb družbenih vrednot. Nato razišče, kako lahko interesne skupine v slovenskem turizmu izkoristijo te iste trende na inovativne nove načine, da bi pritegnile obiskovalce in povečale prodajo. Medtem ko je ta predstavitev navdihujoča, zabavna in polna osupljivega slikovnega gradiva, pa je osredotočena na praktični vidik: poučili se boste o mogočnih novih trendih, ki bodo pomembno vplivali na vaše delo, odkrili preproste strategije za izkoriščanje razvoja teh dogodkov in odšli bogatejši za izjemne vpoglede, taktike in motivacije, ki jih lahko uporabite takoj.

V družbi uglednih tujih predavateljev

V sklopu Dni slovenskega turizma bo potekal tudi 14. SLOVENSKI TURISTIČNI FORUM, najpomembnejše letno strokovno srečanje v turistični panogi v Sloveniji, in sicer v četrtek in petek, 8. in 9. decembra 2011, v Kongresnem centru Bernardin Portorož (Smaragdna dvorana). V okviru foruma se bodo zvrstili predavanja, diskusije in okrogle mize pod skupno tematiko: Spremembe so stalnica prihodnosti - slovenski turizem pred izzivi 21. stoletja. Na forumu bomo z uglednimi predavatelji in gosti iz tujine in Slovenije aktualne spremembe pogledali skozi širšo prizmo spremenjenih ekonomskih in družbenih okoliščin ter prepoznavali, kako se na njih odzivajo turisti s svojimi navadami in vrednotami, ob tem pa iskali odgovore na izzive, s katerimi se sooča slovenski turizem. Vabljeni k udeležbi (ne pozabite na pravočasno prijavo!).

Glavni sklopi predavanj v okviru 14. Slovenskega turističnega foruma:

1. TRENDI V TURIZMU V 21. STOLETJU

2. PRIMERJALNA ANALIZA ZADOVOLJSTVA MEDNARODNIH OBISKOVALCEV V SLOVENIJI: Rezultati raziskave TRAVELSAT-ovega indeksa konkurenčnosti

3. E-MARKETING DANES IN JUTRI: (Ne)vidne priložnosti za boljše prodajne rezultate in okrepitev znamke

4. SLOVENIJA IMA 13 REGIONALNIH DESTINACIJSKIH ORGANIZACIJ: Kako naprej?

Olivier Henry - Biabaud, TCI Research

Olivier Henry - Biabaud je podjetje TCI Research ustanovil leta 2010. Z magisterijem iz strategij trženja (pariška Univerza Dauphine, Sciences-Po oz. Inštitut za politologijo Pariz) ima 20 let izkušenj na področju tržnih raziskav v velikih globalnih podjetjih (TNS, Ipsos) na višjih operativnih in vodstvenih položajih ter različnih mednarodnih lokacijah. Kot strokovnjak za mnenja mednarodnih popotnikov vodi obsežne raziskovalne programe, ki merijo zadovoljstvo popotnikov v več kot 30 državah, opravljajo pa tudi strateške analize za glavne in nastajajoče destinacije in mednarodne organizacije (Evropska komisija, ECM...). Je redni govorec na mednarodnih forumih o konkurenčnosti v turizmu in učinkovitosti trženja destinacij ter tudi član panela strokovnjakov pri UNWTO Barometer in UNWTO Knowledge Network.

O predavanju: merjenje zadovoljstva turistov je pomembno... primerjalno spremljanje zadovoljstva turistov pa je ključnega pomena! Predstavitev bo pregledala "kakovostno konkurenčnost" Slovenije v primerjavi z glavnimi konkurenti na podlagi indeksa konkurenčnosti TRAVELSAT©, reference, globalne in neodvisne raziskave, ki primerja zadovoljstvo mednarodnih turistov na standarden način za vse destinacije, trge in popotniške segmente. Udeleženci se bodo poučili o tem, kaj pravijo mednarodni turisti, ki obiščejo Slovenijo, o svojem bivanju, bolj natančno o nastanitvi, lokalni hrani, prevozu, okolju, dejavnostih v prostem času in kulturnih aktivnostih, gostoljubnosti domačinov, občutku varnosti itn. ter do kakšne mere Slovenija konkurira svojim glavnim konkurentom v vseh teh pogledih.

Prof. dr. Terry Stevens, Stevens & Associates

Prof. dr. Terry Stevens je generalni direktor večkrat nagrajenega svetovalnega podjetja s področja turizma Stevens & Associates. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1986 in deluje v več kot 40 državah za mednarodne razvojne agencije (kot so UNWTO, UNESCO, USAID in Svetovna banka) kot tudi za vlade različnih držav in vodilne stranke iz zasebnega sektorja (kot so Guinness, Coca-Cola, Olympics, Philips in Wedgwood). Terry Stevens je strokovnjak za analize tržnih trendov in razvoj destinacij. Ima obsežne izkušnje s Slovenijo, saj jo je obiskal že več kot 30-krat, poslovno in zasebno, svetoval pa je tudi pri sestavi turističnega načrta za slovensko alpsko regijo. Objavil je že več kot 300 knjig, strokovnih revij in člankov.

O predavanju: na vedno bolj konkurenčnem globalnem turističnem trgu se vse bolj priznava pomen destinacijskega razvoja in menedžmenta za zagotavljanje pomembnih doživetij obiskovalcev. Glede na to, da je v Evropi več kot 3000 dobro organiziranih destinacij, je potreba po razlikovanju in izstopanju ključnega pomena. Najuspešnejše destinacije so inovativne v svojem marketingu in izdelkih ter pri tem uporabljajo ustvarjalne talente, da bi poiskali tržno usmerjene rešitve. Ustvarjanje okolja, ki spodbuja in neguje inovativnost in kreativnost, je ključna sestavina uspešnih turističnih destinacij. Ta predstavitev ponuja pregled turističnih trgov in trendov ter posledic za sodobne razvojne modele destinacij, razišče primere inovativnosti in razjasni, kako ustvariti okolje, v katerem nastajajo nove zamisli.

Helena Egan, TripAdvisor

Helena Egan se je pridružila podjetju TripAdvisor decembra 2008 kot prva predana strokovnjakinja za turistične organizacije v Evropi, kjer pokriva Evropo, Bližnji vzhod, Afriko in Azijo, po uspešnem zagonu programa turistične organizacije ZDA, ki ga je sestavil TripAdvisor.

Leta 2011 je ekipa Helene Egan za trženje destinacij narasla na štiri polno zaposlene člane z Eganovo na čelu ekipe kot vodjo trženja destinacij za območje Evrope, Bližnjega vzhoda, Afrike in Azije (EMEAA). Glavne naloge ekipe zajemajo sodelovanje in razvijanje odnosov med turističnimi organizacijami po Evropi, Bližnjem vzhodu, Afriki in Aziji. To vključuje oblikovanje in ustvarjanje prilagojenih marketinških priložnosti na spletnih straneh medijske skupine TripAdvisor in svetovanje turističnim organizacijam o tem, kako lahko postanejo del potovalne izkušnje Web 2.0.

Helena Egan prinaša s seboj več kot 13 let izkušenj v industriji potovanja in turizma. Podjetju TripAdvisor se je pridružila po tem, ko je zapustila revijo Travel Weekly, U.S., delala pa je tudi za turistično organizacijo Velike Britanije Visit Britain in številna podjetja, ki se ukvarjajo s križarjenji. Zadnjih 11 let živi v Londonu, pred tem pa je živela v šestih državah Evrope in v ZDA. Magistrirala je na Univerzi Helsinki.