Kljub temu pa bo promet po odseku Peračica-Podtabor še dva tedna potekal podobno kot do zdaj, saj bodo izvajali še dela pri zapiranju prehodov med pasovi (montaža jeklene varnostne ograje, zamenjava poškodovanih sidrnih elementov, obnova asfalta) in obnovo bele črte na levi polovici avtoceste, ki so jo odprli leta 2007. Za navedena dela je potrebna zapora obeh prehitevalnih pasov, tako da bo promet še 14 dni potekal po enem pasu v vsako smer.

A bodo vozniki teh 14 dni lahko še potrpeli, navsezadnje so na normalno avtocesto čakali dolga leta, ko je pred zoženji na obeh straneh ob vsaki prometni konici nastajala dolgo kolona vozil. Čeprav gre za razmeroma kratek odsek, le 2,4 kilometra, pa so bila dela z inženirskega vidika zahtevna. Na odseku so namreč trije viadukti. Viadukt Peračica je dolg 378 metrov, najvišji steber je visok 56 metrov. Viadukt Ljubno je dolg 118,4 metra, najvišji steber je visok 20,5 metra, viadukt Lešnica pa je dolg 186,3 metra, z najvišjim stebrom 39,8 metra. Tu sta še 260 metrov dolg predor Ljubno in podvoz za lokalno pot.