Naložba je vredna 90.000 evrov, od tega je evropskih sredstev dve tretjini. Pomeni novo "pribežališče" za kolesarje, ki jim sicer okolje na Gorenjskem ni povsod naklonjeno. Zato je na primer mnogo teže kolesariti po mestu in niti mimo občine ni kolesarske poti.

"Novi krožišči v samem mestnem središču bosta to možnost imeli, kolesarska pot bo označena," je dejal Brane Šimenc, ki se ukvarja na MO Kranj prav s prometom. "Res pa je, da imamo nekaj stojal za kolesa, nimamo pa pokrite kolesarnice. V preteklosti je napredek na kolesarje prevečkrat pozabil," je še dodal. Kranj je včeraj dobil priznanje, ki kliče k dodatnemu posluhu za kolesarje. Zdajšnja oblast župana Damijana Perneta ga je zagotovo imela več kot prejšnje. Postali so četrto mesto v Sloveniji s priznanjem bypad. Gre za evropski certifikat, ki je namenjen tistim evropskim mestom, ki spreminjajo svoj odnos do kolesarjenja in kolesarjev. Priznanje je tudi svojevrstna zaveza, da bodo tak pristop nadaljevali.

Dodati je treba, da že obstaja podobna povezava med Kranjem in Naklim, kjer je vedno dovolj sprehajalcev, rolkarjev, kolesarjev. Takšna oblika rekreacije je posebej priljubljena pri upokojencih in včeraj se jih je okoli dvajset s Kokrice odpravilo po novi poti. Kolesarijo vsaj enkrat na teden in pozdravili, da imajo posluh zanje, in se veselijo nove pridobitve. Še vedno pa je osnovni problem v pomanjkanju kolesarskih stez ali poti ob cestnih povezavah. Zato je na primer kolesarjenje od Kranja proti Škofji Loki po osrednji prometnici smrtno nevarno, tudi priljubljena pot od Kranja proti Preddvoru je vse prej kot varna.