Na letošnji dvodnevni konferenci Sporto v Portorožu so včeraj podelili istoimenske nagrade in razglasili športne znamke leta. Med šestimi kategorijami sta najprestižnejši dve sponzorski, zmagovalca pa sta postala Medis za najboljše sponzorstvo športnika posameznika ali ekipe (sponzorstvo boksarja Dejana Zavca) in že tretjič zapored Hit, ki je prejel priznanje za najboljše sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa (Ski Legends Hit Challenge - Olympic Edition). "Medis je primer razvoja trženjske strategije, ki razume, zakaj je možno in smiselno osebno znamko športnika kreativno vpeti ne le v klasične komunikacijske instrumente trženja, ampak tudi v razvoj in prvo umeščanje izdelka na trgu," je svojo odločitev utemeljila žirija, v kateri so bili Maja Makovec Brenčič z Ekonomske fakultete, Iztok Sila iz Telekoma Slovenije in Franci Zavrl iz Pristopa. Nagrade v drugih kategorijah so bile podeljene še Nogometni zvezi Slovenije za spletni portal Nzs.si, agenciji Pristop za oglase, ki so jih zasnovali za NK Olimpija, Hervisu za najboljšo dejavnost PR, Planetu 9 pa za novo uporabo medijev in druge dejavnosti tržnega komuniciranja v športu. Strokovna žirija je podelila tudi posebno nagrado agenciji Forvvard, pohvalo pa sta si še zaslužila Zavarovalnica Triglav za dolgoročno sponzorstvo Planice in ŠD Prvačina za lokalno delovanje in trženje v športu v sklopu 60-letnice odbojke v Prvačini. Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana je v sodelovanju s konferenco Sporto tudi letos, že tretjič zapored, preveril, katere slovenske športne znamke imajo najvišjo vrednost. V kategoriji športnikov je tokrat slavil svetovni in olimpijski prvak Primož Kozmus, pri športnicah Petra Majdič, med klubi pa se je najvišje uvrstil KK Union Olimpija. jd