Paolo Bettini je tudi tokrat dokazal, da ima v takšnih zaključkih prestavo več. Gorazd Štangelj je odlično opravil nalogo. Znova je imel veliko "vetra v laseh", kot v šali imenuje vožnjo na čelu kolone. "Moje najbolj zanimivo delo je bilo pobiranje koles. Dvakrat so treščili po tleh, v vetru je eden zadel ob obročnik, pa smo padli kot domine. Meni skoraj ni nič, pol naše ekipe in tudi karavane pa ima olupljen hrbet," je med stopanjem na vlak poročal Štangelj.

Kolesarji so tokrat pohiteli - tudi s povprečno hitrostjo 45 km/h. Ob 18.45 je karavano že čakal vlak za 500 kilometrov oddaljeno Lleido, kjer jih danes čaka dan aktivnega počitka, preden v soboto zavijejo v hribovito Andoro. Zanimivo, da bo v zlati majici dan preživel Sylvain Chavanel. Na dveh letečih ciljih je nabral 12 nagradnih odbitnih sekund ter prehitel Američana Levija Leipheimerja. Astana je sicer poskušala z diktiranjem močnega ritma, a je bil kolesar Cofidisa preveč motiviran. "Zame je rumena majica posebna čast. Zadnji Francoz, ki je vozil v zlati majici v Španiji, je Laurent Jalabert. Ne gojim upov, da bom zmagal Vuelto, morda le to, da bom majico čim dražje 'prodal' v Andori. Vzdušje v Toledu kaže, da Vuelta postaja drugi Tour de France," je laskal Chavanel.

Preobrati na vrhu brez posebnega španskega pridiha govorijo, da po ostrih dopinških kontrolah Vuelta znova postaja svetovna dirka. Da se kolesarski globus malce le obrača, je včeraj najbolj potrjeval Carlos Sastre (CSC), trenutno peti v skupnem seštevku za Chavanelom in Leipheimerjem ter rojakoma Valverdejem in Contadorjem. Zanikal je prestop v bogato rusko ekipo Katjuša z napovedanim proračunom 15 milijonom evrov.