Novo Studenško brv so začeli graditi novembra 2006 in je potekala po načrtih podjetja Ponting ter v sodelovanju z arhitekturnim birojem Reichenberg. Trajala je dalj časa, kot je bilo pričakovano, predvsem zaradi nepredvidenih del pri sanaciji obrežnih opornikov in rečnih stebrov. Novi most je precej širši in višji od starega, kar olajša promet po reki, po kateri naj bi kmalu zaplula prva turistična ladjica. Celotna naložba je vredna okoli 1,17 milijona evrov, ki so jih zagotovili iz občinskega proračuna.

Zgodovina Studenške brvi oziroma Malega mostu sega v konec 19. stoletja. Izvirni most je Drava odnesla leta 1903, pri čemer sta utonila dva mestna stražnika. Že naslednje leto je občina obnovila brv, ki pa jo v začetku druge svetovne vojne razstrelila jugoslovanska vojska. Okupator jo je popravil, a jo je leta 1946 znova odnesla narasla Drava, nato so septembra 1948 postavili nov most, ki je zdržal skoraj 60 let.