Poklicni vozniki v skladu z novimi pravili ne bodo smeli voziti več kot 56 ur na teden oziroma 90 ur na dva tedna, obvezen čas počitka za voznike avtobusov in tovornjakov pa bo devet ur na dan. Na dva tedna voznikom po novem pripada 45 ur počitka oziroma dva polna dneva. Nadzor nad delovnim časom voznikov se bo izvajal na cestah in v podjetjih.
Digitalni tahografi naj bi olajšali, posodobili in povečali preglednost dejavnosti tovornjakarjev in voznikov avtobusov ter s tem izboljšali varnost na cestah in pogoje dela za poklicne voznike v Evropi.Na uvedbo digitalnih tahografov se je morala pripraviti tudi Slovenija. Celjska družba Cetis, pristojna za izdajo tahografskih kartic in druge upravne naloge, ki so del javnega pooblastila, je nedavno sporočila, da je že začela sprejemati vloge za pridobitev tahografskih kartic za vozila, ki morajo biti po uredbi Sveta EU opremljena z digitalnim tahografom.Nova vozila, za katera velja obvezna uporaba tahografskih kartic, po današnjem dnevu ne bo mogoče prvič registrirati, če ne bodo imela vgrajenega digitalnega tahografa. To velja le za nova vozila, medtem ko bodo lahko stara vozila uporabljala star tahograf, so pojasnili v Cetisu.Digitalni tahograf od danes obvezen v tovornih vozilih v Evropski uniji
BRUSELJ - Vozila za prevoz blaga, katerih največja dovoljena masa s priklopnikom ali polpriklopnikom presega 3,5 tone, ter vozila za prevoz potnikov, registrirana v državah članicah Evropske unije, bodo morala biti od danes obvezno opremljena z digitalnim tahografom, predvideva novi sveženj ukrepov EU za sektor cestnega prometa.