Matično podjetje DS Smith se je nedavno v sodelovanju s podjetjem Coca-Cola v Avstriji lotilo razvoja kartonske zunanje embalaže, ki nadomešča tradicionalni plastični ovoj na 1,5-litrskih multipakiranjih pijač. Ta inovativno oblikovana embalaža, ki  je bila razvita v njihovem oddelku za inovacije, je že prisotna na avstrijskih trgovskih policah. Gre za ročaj iz valovitega kartona, poimenovan "DS SMITH LIFT UP", ki je 100 % reciklabilen, s čimer se občutno zmanjša uporaba plastike za enkratno uporabo. Samo v Avstriji bo zaradi te inovacije za 200 ton manj plastičnih odpadkov letno.

DS Smithova inovacija ni le popolnoma reciklabilna, ampak je tudi energetsko učinkovita že v fazi proizvodnje. Ročaj je bil oblikovan z uporabo pristopa, imenovanega "Metrika krožnega oblikovanja" (Circular Design Metrics), kar pomembno prispeva k zmanjšanju ogljičnega odtisa tako embalaže kot tudi njene proizvodnje.

Raziskave kažejo, da si skoraj tri četrtine potrošnikov želi nakupovati izdelke brez odvečne plastike in embalaže. Približno 30 odstotkov bi celo prenehalo nakupovati izdelke, ki se ne prilagajajo trajnostnim standardom. Za uresničitev želja potrošnikov so ključna partnerstva med podjetji, kot je to v primeru DS Smitha in Coca-Cole. Dokazujejo, da smo z uvajanjem trajnostnih inovacij, ki zajamejo veliko število izdelkov, sposobni drastično zmanjšati količino plastičnih odpadkov. "Trajnostno oblikovanje je v srcu našega delovanja. To je čudovit primer, kako inovacije v embalaži lahko pripeljejo do bolj trajnostne prihodnosti za proizvajalce, trgovce in potrošnike," pojasnjuje Stefano Rossi, izvršni direktor divizije Packaging Solutions pri DS Smithu.

Pri »DS SMITH LIFT UP« pa ne gre le za okoljsko prijaznost - nova kartonska embalaža je tudi bolj funkcionalna. Ročaji so oblikovani tako, da omogočajo udoben oprijem, so mehki na otip in zagotavljajo varnost izdelka med prenosom. Odpiranje paketa je intuitivno in preprosto.

Razpakiranje embalažne inovacije podjetja DS Smith