Pozornemu bralcu, ki Milana Dekleve že dolgo ne povezuje več zgolj s poezijo, ampak tudi s prozo, ni ušlo, da se je v zadnjem romanu Zaplešiva, Dante ponovno naslonil na biografsko fikcijo. Če je kdaj prej na svoj način romaniziral življenje dramatika Slavka Gruma, kantavtorja Tomaža Pengova ali literarnega zgodovinarja Dušana Pirjevca - Ahaca, se je leta 2014 pri pisanju dela Benetke, zadnjič naslonil tudi na življenje Karmele, sestre Srečka Kosovela, med nominirance za kresnika pa se je leto pozneje uvrstil še z romanom Telo iz črk, ki je poklon bojeviti popotnici in potopiski Almi Karlin. V pričujočem delu pa se pripoved osredotoča na še eno izstopajočo žensko – ameriško plesalko in slikarko Marto Becket (1924–2017).
Za bralca sicer ta informacija, do katere se lahko plesni nepoznavalec dokoplje s pomočjo interneta, ni bistvena. Deklevova pripoved pač koraka po poti spominov bal...