18 ljudi je leta 1930 zaposlovalo podjetje Battiste Farine - Pinina, izdelali so 50 karoserij. Na samostojno pot se je podal s pomočjo denarja ženine družine in Vincenza Lancie, ki je sprevidel Battistov talent in odločenost.

1949. leta so oblikovali cisitalio 202 coupe, avto, ki je poskrbel za dvig ugleda podjetja, izdelali so jih 170.

1951. leta se je začelo sodelovanje s Ferrarijem, ki se je končalo 67 let kasneje. V tem obdobju le dveh ferrarijev niso oblikovali pri Pininfarini, in sicer dina 308 GT4 (1973) in laferrarija (2013).

»Ko sva se z očetom peljala proti domu, ni niti za trenutek umaknil pogleda s ceste. Nato mi je sredi vožnje rekel, da bom od zdaj naprej jaz skrbel za Ferrari, od oblike, inženiringa do tehnologije in konstrukcije. Lahko si predstavljate, kako sem se počutil v tistem trenutku. Če avtomobil ne bi imel strehe, bi verjetno od veselja skočil iz njega,« Sergio Farina, sin Battiste Farine, o sodelovanju s Ferrarijem.

Ko je Farina postal Pininfarina

Battista Farina si je uradno spremenil ime v Batista Pininfarina leta 1961, spremembo je odobril sam takratni predsednik Italije. Zadnji avtomobil, pri katerem je Battista še aktivno sodeloval, pa je bil 1600 duetto Alfe Romeo, ki so ga predstavili na ženevskem avtomobilskem salonu leta 1966, saj je le mesec kasneje, 3. aprila, v starosti 73 let umrl. Vajeti je nato prevzel sin Sergio, ki je bil strasten ljubitelj napredne tehnologije in tudi eden izmed prvih zagovornikov ideje, da bi avtomobili morali proizvajati manj emisij. Prav tako je leta 1972 dal zgraditi prvi vetrovnik v Italiji in enega prvih v svetu.

350 km/h je najvišja hitrost električno gnanega modela pininfarina battista, ki so ga predstavili lani v Ženevi. Štirje električni motorji s skupno močjo 1900 konjev (1400 kW) avto pospešijo do 100 km/h v 1,9 in do 200 km/h v 12 sekundah, električni doseg je 450 kilometrov. Z letom 2021 jih bodo izdelali 150, cena je 2,6 milijona evrov.

598 mio. € je bil dolg podjetja novembra 2008 kot posledica treh poslovno slabih let. Vrednost podjetja je padla za 67 odstotkov, zato so začeli nujno prestrukturiranje, ki je od družine zahtevalo, da proda svoj delež.

168 mio. € je decembra 2015 odštela indijska skupina Mahindra za nakup podjetja Pininfarina, v katerem je bilo lani zaposlenih 515 ljudi, prihodki pa so bili 78,5 milijona dolarjev.