Prisluhnimo tišini. Ne, v tokratni zgodbi ne bo govora o informativni oddaji, namenjeni hendikepiranim, ki jo že od leta 1979 neprekinjeno vsaka dva tedna predvajajo na nacionalni televiziji in udejanja pravico gluhih do obveščenosti. Čeprav je res, da se nam je pred dnevi zdelo, kot da smo gluhi ali pa vsaj naglušni in bomo to informativno oddajo odslej spremljali tudi sami. Pa ne zaradi nevarnega virusa, ki nas dodobra straši. Da smo imeli občutek, da bolj slabo slišimo, je bil kriv štirikolesnik, ki sliši na ime corsa-e. Čistokrvni Oplov štirikolesnik, ki se ponaša z električnim motorjem. Od tod tista tišina…

Zgodba z električnimi avtomobili ima v Nemčiji že dolgo brado, saj so prvega predstavili davnega leta 1971. Seveda ta s sodobno malčico letnik 2020 nima veliko skupnega, saj so danes zmogljivosti neprimerno večje. Ko beseda nanese na električne avtomobile, se praviloma hudujemo zaradi domnevno premajhnega dosega, a tega corsa odpravlja. V tehničnih podatkih je tako zapisan podatek 337 kilometrov, tes(t)no druženje pa je pokazalo, da je to v realnosti čisto dosegljiva številka, ki pa je seveda v marsičem odvisna od vašega načina vožnje. Tudi zato ponujajo tri režime, pri čemer eco pomeni, da je v prid večjemu dosegu maksimalna moč motorja 60 kW, v režimu sport pa lahko izkoristite vseh 100 kW, ki so na voljo, a se morate odpovedati rekordnemu dosegu.

Od nekdej lepe so Ljubljanke slovele, al lepši od Urške bilo ni nobene. Se še spomnite verza iz balade Franceta Prešerna o Povodnem možu? Lahko bi jo priredili Od nekdaj lepe so corse slovele, al lepše od električne bilo ni nobene. Z razlogom. Razvojniki so namreč upoštevali željo potencialnih kupcev, da hočejo avto, ki bo videti super. Seveda imajo vsake oči svojega malarja, a nam corsa deluje resnično všečno. Za nameček pa še dokazuje, da je lahko tako lepa kot tudi pametna. Premore kup zanimivih pomoči, ki skrbijo, da samodejno ohranja vozni pas in pelje po sredini, seveda vse v kombinaciji z naprednim tempomatom. Voznik tako resnično uživa, saj ga tovrstne pomoči dodobra razbremenijo in vozniško udobje dvignejo stopničko višje.

Mnogi se sprašujejo, zakaj sploh izbrati električno corso namesto bencinsko gnane. Kot odgovor so nam postregli s podatkom, da je v štirih letih prihranek okoli 1500 evrov, kar ni zanemarljivo. V Sloveniji pa za nameček ponujajo tudi 6000-evrsko subvencijo, ki sicer visoko osnovno ceno dobrih 31 tisočakov spusti na raven še sprejemljivega. Seveda pa se morate sprijazniti z nekoliko manjšim prtljažnikom (267 litrov) in dejstvom, da ob podrti zadnji klopi nastane zoprna stopnica, ki nekoliko zmanjša uporabnost. A po drugi strani vožnja električnega avtomobila voznika nagrajuje s športnimi zmogljivostmi (pospešek do 50 km/h je vsega 2,8 sekunde) kot posledica maksimalnega navora, ki je na voljo takoj po pritisku stopalke za plin. Bo uspešnica? Pri Oplu so samozavestni in dobre volje že pred začetkom prodaje, ki bo stekla še ta mesec, saj jih hrabri rekorden lanskoletni dobiček podjetja 1,1 milijarde evrov.