Poleg tega je podjetje, ki je bilo lani razglašeno za startup leta, zabeležilo prodajo milijonte knjige, poleg podružnice v ZDA so odprli novo podružnico v Veliki Britaniji, v marketing pa so lani vložili več kot 11 milijonov evrov sredstev. »Z razširitvijo koncepta naših personaliziranih knjig za otroke na knjige za širšo družino so se nam odprle mnoge priložnosti, ki jih poprej sploh nismo zaznali. Tako smo z veliko žlico uspešno zajeli priložnosti ob valentinovem, dnevu mamic in dnevu očkov,« pravi soustanovitelj ter kreativni in marketinški direktor Mic Melanšek.

Še hitrejše in lažje naročanje

Povečano povpraševanje po personaliziranih knjigah Malih junakov je zahtevalo tudi korenite sistemske izboljšave. Tako so v preteklem letu močno okrepili zmožnosti svojih spletnih sistemov, kar pomeni, da naročanje knjig poteka za uporabnika še hitreje in lažje, tudi ob vrhuncih, ko je na strani več deset tisoč obiskovalcev hkrati. Poleg tega so sklenili sodelovanja z novimi tiskarnami v ZDA, Franciji in Veliki Britaniji, kar jim omogoča naklade tudi do 100.000 knjig dnevno. »Vse omenjeno smo namreč v letu 2018 pripeljali do roba zmožnosti, zato je bila nadgradnja nujno potrebna,« pojasnjuje soustanovitelj in generalni direktor Rado Daradan.

Letos več kot deset novih projektov

V preteklem letu se je ekipa občutno povečala in šteje že več kot 140 članov, občasno pa se jim v tednih visokih sezon pridružujejo tudi okrepitve v obliki zunanjih sodelavcev. Temu primerno so razširili tudi svoje poslovne prostore v centru Ljubljane, ki se sedaj razprostirajo že na tisoč kvadratnih metrih. Zaposlovali so predvsem specialiste za ključna področja ter strateške kadre, ki bodo pripomogli k nadaljnji rasti podjetja in razvoju novih izdelkov. »V letu 2020 načrtujemo, da bo luč sveta ugledalo več kot deset novih projektov, ne le knjig, temveč tudi dopolnilnih izdelkov, ki jih ekipa intenzivno razvija zadnje leto,« je pojasnil Jure Prek, nekdanji direktor uspešnega zagonskega podjetja Outfit7, ki se je ekipi Hooray Studios pred kratkim pridružil kot vodja kreativnih procesov in produkcije.