Tin Grabnar, gledališki režiser: Postopno razširjanje pogleda
Režiser Tin Grabnar (1992) se je v zadnjih sezonah uveljavil kot eden najbolj zanimivih gledaliških ustvarjalcev mlajše generacije. Nase je opozoril že v času študija, ko je v Slovenskem mladinskem gledališču zrežiral predstavo Norčevanje teme (2015); od takrat je pripravil več uspešnih lutkovnih uprizoritev, gledališki koncert Prekleti kadilci po besedilih Svetlane Makarovič v ljubljanski Drami in avtorski projekt Starci, ki ga je med rezidenco v Gledališču Glej oblikoval skupaj s Hano Vodeb; nazadnje je podpisal Molièrovega Tartuffa v MGL ter Ibsenovo Gospo z morja v Drami. Na lanskem Bienalu lutkovnih ustvarjalcev Slovenije je za uprizoritve Nekje drugje (tudi zmagovalko festivala), Martin Krpan (obe LG Ljubljana) in Snežna kraljica (LG Maribor) prejel nagrado za najboljšo režijo.
»Danes večkrat naletimo na stališče, da bi moral ustvarjalec čim prej vzpostaviti prepoznavno avtorsko poetiko. Mene je to vedno odbijalo; zdelo se mi je, da lahko tako hitro zapadeš v šablone, zato sem se poskušal temu načrtno izmikati,« priznava Tin Grabnar. (Foto: Bojan Velikonja)
Vaše predstave so med seboj formalno zelo različne. Zdi se, kot da se precej ukvarjate z načinom, kako neko predlogo postaviti na oder.
Dario Juričan je kot kandidat predsedniških volitev na Hrvaškem obljubljal korupcijo za vse, končal je na solidnem petem mestu, zanj pa je glasovalo...