O tem, da je bila znamka v letu 2019 dobičkonosna, še leto prej pa globoko v minusu.

Leto 2018 je bilo turbulentno, saj smo morali najti zamenjavo za tri modele, continental GT kupe in kabriolet ter flying spur, na trg pa smo jih poslali 18 mesecev pozneje od načrtov. Naša dobičkonosnost je sicer v tesni povezavi s prodajo na Kitajskem, kjer smo decembra ponudili novi continental GT. Kljub vsem prizadevanjem pa lansko leto po prodaji ni bilo rekordno. Zato pa imamo toliko večje načrte za leto 2020, za katerega smo prepričali, da bomo prodali največ avtov v svoji zgodovini.

O zniževanju stroškov in odpuščanju.

Tekoče stroške smo znižali za četrtino, delo pa je skupno izgubilo 450 zaposlenih, od tega jih je bilo 380 zaposlenih za polni delovni čas. O odpovedih smo se obojestransko dogovorili, nekateri delavci so sprejeli ponudbo, da se predčasno upokojijo.

O pripravah na nove produkte.

Danes se vse vrti okoli elektrifikacije. Za nas je pomembno, da smo dobičkonosni, tudi zato, ker bomo denar potrebovali za razvoj električno gnanih vozil. Imamo načrt, kdaj bo prvi povsem električno gnani bentley zapeljal na cesto. To naj bi se zgodilo v letu 2025. Vse naše večje prihodnje investicije so torej povezane z elektrifikacijo.

O tem, da bo električno gnani bentley manjši od svojih »normalnih« bratov.

Velikost je relativen pojem, saj nikoli ne bomo proizvajali tako majhnega avta, kot je na primer mini. Bo pa seveda prostorsko optimiziran. Lep primer je jaguar I-pace. V notranjosti ima toliko prostora kor range rover, pa je 35 centimetrov krajši. Naš avto bo vedno prostoren in zasnovan v skladu z visokimi Bentleyjevimi standardi. Prav glede prostorne notranjosti imajo električno gnani avti velik potencial.

O tem, da bo električno gnani bentley najverjetneje križanec.

Seveda bo električni avto nekoliko višji, tudi zato, ker so baterije praviloma v dnu vozila. Toda z novimi tehnologijami se bo to spremenilo, električni avti bodo lahko nizki in tudi visoki. Raziskava je pokazala, da si kar 37 odstotkov lastnikov bentleyja želi električni pogon, saj se zavedajo, da se bodo le tako lahko vozili po mestih. Toda želijo si nečesa več, ne samo ekološkega avta, temveč lepo oblikovanega, zmogljivega, povezljivega. Tega, kar jim bentley ponuja trenutno, ne želijo izgubiti, temveč želijo izkušnjo nadgraditi. maš

Povzeto po Automotive News Europe