S turističnimi prihodki želijo v prihodnjih letih doseči kar deset odstotkov državnega proračuna in tako tudi s pomočjo tujih obiskovalcev zmanjšati svojo odvisnost od prodaje nafte. Diverzifikacija proračunskih virov je eden izmed osrednjih ciljev kronskega princa Salmana. Ta ob odpiranju svoje države še obsežnejšim tujim investicijam in obisku turistov poskuša hkrati izboljšati podobo monarhije v svetu po lanski krvavi eksekuciji novinarja Džamala Hašokdžija na savdskoarabskem konzulatu v Carigradu. V ta namen naj bi investirali na milijone dolarjev. Poleg mednarodnih oglaševalskih agencij pri loščenju podobe kraljevine sodelujejo tudi številni vplivneži družbenih omrežij (influencerji). Peščico tistih, ki premorejo veliko število sledilcev, so povabili na obisk države ter jih popeljali po najlepših krajih kraljevine od Rdečega morja do puščave. Povsod so se fotografirali in fotografijam pripeli navdušene opise krajev, ki so jih obiskali. Havajski instagramer Jay Alvarez, ki mu sledi 6,3 milijona ljudi, je bil nad kraljevino enako navdušen kot Lana Rose, ki ima 1,6 milijona sledilcev. Savdsko Arabijo so opisovali kot čudovito deželo, kot iz pravljice o Aladinu, nikjer pa niso niti z besedo omenili kršitev človekovih pravic ali potekajoče vojne v Jemnu, kjer je Savdska Arabija po mnenju preiskovalcev ZN odgovorna za številne vojne zločine nad civilnim prebivalstvom. Zaradi nekritičnih objav so bili spletni vplivneži na svojih uporabniških računih pogosto kritizirani, mnoge kritike pa so celo izbrisali. Do objav je bila kritična tudi Danielle Rivers-Mitchell, ki sicer prav tako sodi med vplivneže, ki na svojih družbenih omrežjih promovirajo določene države. Po njeni oceni bi se morali influencerji pozanimati, kakšne države obiščejo. Sama je ponudbe več državnih turističnih zvez, ki so v zameno za povabilo na potovanje želele pozitivne objave na njenih omrežjih, že zavrnila.