V okviru transakcije bo Taboola plačala Outbrainovim delničarjem 250 milijonov dolarjev in pridobila 70 odstotkov delnic. Vodstvi obeh podjetij sta s transakcijo že soglašali, združeni pa želita digitalni oglaševalski platformi zagotoviti večjo učinkovitost oglaševanja in doseči tržnike po vsem svetu, hkrati pa pomagati novim podjetjem hitreje rasti.

"Navdušeni smo, da bomo sodelovali s Taboolo. Tako Outbrain kot Taboola imata skupno poslanstvo in vizijo podpiranja kakovostnega novinarstva na svetovni ravni in zagotavljanja pomembne vrednosti na odprtem spletnem trgu," je dejal soustanovitelj podjetja Outbrain Yaron Galai.

Del podjetja Outbrain je tudi slovensko podjetje Zemanta, kjer so v dveh letih po prevzemu povečali število zaposlenih za trikrat na 60 in še naprej zaposlujejo. Tako zdaj ena največjih spletnih platform krepi svoj razvojni center v Sloveniji, kar bo pozitivno vplivalo na celoten ekosistem, so napovedano združitev komentirali v Zemanti.

Kot so dodali, gre za združitev s ciljem ustvariti privlačno globalno odprto spletno alternativo Googlu in Facebooku. Po podatkih družbe za tržne raziskave eMarketer skoraj 70 odstotkov vseh prihodkov ameriškega digitalnega oglaševanja v letu 2019 nadzirajo le tri podjetja - Google, Facebook in Amazon.

"Skupaj bomo še naprej investirali, da bi oglaševalski denar bolje povezali z lokalnimi in nacionalnimi poročevalskimi organizacijami ter v naslednjih letih okrepili novinarstvo. Zaradi tega se združujemo. To je naša misija," je dejal ustanovitelj družbe Taboola Adam Singolda.

Združeno podjetje bo imelo več kot 2000 zaposlenih, ki bodo skrbeli za več kot 20.000 strank v več kot 50 državah v Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Evropi, na Bližnjem vzhodu, v Aziji in Tihem oceanu.