Kritika predstave Saloma: Ogledalo brez prave ostrine
V ljubljanski Drami so sezono, vsebinsko osredotočeno na ljubezen (pri čemer je treba navezave na ta pojem najbrž razumeti kar široko), odprli s postavitvijo emblematične Wildove drame Saloma v svežem prevodu Primoža Viteza, priredbi ter dramaturgiji Žanine Mirčevske in režiji Eduarda Milerja. Naslovna junakinja svet umetnosti (še zlasti upodabljajoče) priteguje že dolgo, tako zaradi svoje simbolne »usodnosti« kot precejšnje zagonetnosti, kot uganko pa jo (očitno namerno) razume tudi tokratna obdelava, ki se na splošno izogiba vrednotenju nastopajočih oseb, izrisovanje stališča pa prepušča pogledu iz avditorija.
Uprizoritev Salome v ljubljanski Drami ne pušča dvomov, da želi skozi Wildovo slovito predelavo biblijske zgodbe o judejski princesi spregovoriti predvsem o sedanjosti. (Foto: Peter Uhan/SNG Drama Ljubljana)
Uprizoritev sicer ne pušča dvomov, da želi skozi Wildovo poetično predelavo biblijske zgodbe o judejski princesi, ki postane nekakšen simbol nagnitega sveta, obsoje...
Petdeset let je minilo od zadnje uprizoritve glasbene drame Saloma Richarda Straussa na ljubljanskem opernem odru. Nocoj jo bomo premierno videli v ...