Kmalu so kot prvi v Sloveniji vzpostavili produkcijsko okolje z digitalno tehnologijo za visokokakovostno proizvodnjo etiket in fleksibilne embalaže za male in srednje serije. Zaradi izjemnega uspeha blagovne znamke Labelprofi in njene vse večje prepoznavnosti doma in v tujini so konec leta 2015 svojo predanost produkciji etiket izkazali z uradnim preimenovanjem družbe v Labelprofi. Ustanovitelj, podjetniški entuziast in začetnik posla Uroš Slemenik je še danes večinski lastnik, podjetje pa vodita Aleš Golob v vlogi komercialnega direktorja in Rok Nabernik kot tehnični direktor. Lani so ustvarili več kot 3,2 milijona evrov prihodkov, delež prodaje na tujih trgih pa je znašal 30 odstotkov.

Ob stalni rasti usmerjeni v novosti

Zahvaljujoč sistematičnemu in načrtnemu vlaganju v vse vidike poslovanja beleži podjetje konstantno rast. Etikete in fleksibilno embalažo proizvajajo že za več kot tisoč kupcev iz različnih držav in industrijskih panog. Slabo tretjino izvozijo predvsem v Nemčijo in Avstrijo, preostali del prodaje pa ostaja doma. Proizvodnja je podprta z najsodobnejšo digitalno tehnologijo za produkcijski tisk in zalednimi IT-sistemi, ki skrbijo za nadzor ključnih poslovnih in produkcijskih procesov. In ravno v tem se razlikujejo od konkurence, kot pove Golob, saj lahko tako svojim strankam ponudijo boljši servis, večjo fleksibilnost in krajše dobavne roke. V podjetju se zavedajo svojega znanja upravljanja tehnologije in procesov ter vsega znanja, ki ga premorejo njihovi zaposleni, zato so se, kot pove direktor Aleš Golob, obrnili v novo zgodbo tako imenovane fleksibilne embalaže. Digitalno potiskana fleksibilna embalaža z ustrezno in okolju prijazno tehnologijo dodelave je zaradi vse večje diverzifikacije in potreb trga optimalna izbira. Zato gre po besedah direktorja za odlično priložnost, saj to predstavlja bistveno lažje vzpostavljanje proizvodnje in lansiranje produktov z višjo dodano vrednostjo ter bistveno krajšimi dobavnimi roki.

Gradijo kulturo družinskega podjetja

Velik poudarek dajejo v podjetju razvoju odnosov v ekipi. »Gradimo kulturo družinskega podjetja, čeprav to ni,« pove Golob. Zaposleni se veliko družijo tudi v prostem času, skupaj hodijo na izobraževanja in sejme, kjer se bolj povežejo. »Svojo odgovornost vidimo tudi v odnosu do okolja, v katerem delujemo,« še pove Golob. Podjetje je aktivno vpeto v lokalno okolje, zaposluje pa predvsem mlad lokalni kader. db