Slovensko podjetje Chipolo, ki je v zadnjih šestih letih iz kickstarter projekta zraslo v uspešno mednarodno podjetje, pri razvoju izdelkov sledi svoji misiji »dati vsakemu predmetu moč, da je najden«. Trem obstoječim pametnim sledilnikom, obeskoma za ključe Chipolo classic in Chipolo plus ter kartici Chipolo card, idealni za denarnico, se je tako pridružil še Chipolo go, ki bo na trg prispel prihodnje leto.

Izjemen napredek na področju nosljive tehnologije

Chipolo go je revolucionaren novi sledilnik, ki uspešno združuje GPS, wi-fi, bluetooth in novo LTE-tehnologijo. Vrhunski sledilnik z neomejenim dosegom napaja šestmesečna baterija, ki jo uporabnik lahko ponovno napolni. S širokim naborom lastnosti, ki zagotavljajo brezhibno uporabniško izkušnjo, je Chipolo go navdušil tudi podeljevalce nagrade CES innovation award 2019. Trboveljsko podjetje je v začetku leta v Las Vegasu prejelo nagrado v skupini nosljive tehnologije, ki se podeljuje kot priznanje za izredne inovacije v popolnoma novih tehnoloških izdelkih.

Chipolo go je samostojen produkt, ki se ga lahko pritrdi na kolo, shrani v otroški nahrbtnik, na (profesionalno) opremo, kot je fotografski kovček, ali v avtomobil. Namenjen je ljudem, ki bi radi sledili stvarem, ki jim veliko pomenijo, in jim pri tem ne bi bilo treba ves čas skrbeti glede zdržljivosti baterije. Največja težava obstoječih sledilnikov je namreč prav v bateriji, ki se hitro izprazni, zato jih morajo uporabniki pogosto polniti. Chipolo go pa deluje pametno, kar pomeni, da preklaplja med različnimi tehnologijami (GPS, LTE, bluetooth, wi-fi) in zato njegova baterija zdrži pol leta.

Poiščejo do 50.000 izgubljenih predmetov na dan

»Ponosni smo, da Chipolo po vsem svetu že poišče do 50.000 izgubljenih predmetov vsak dan in navdušeni smo, da lahko na letošnjem sejmu IFA predstavimo še en nov sledilnik, Chipolo go. Revolucionarna tehnologija Chipolo go bo na novo definirala, kaj je mogoče doseči s pametnimi sledilniki in uporabnikom ponudila cenovno ugoden in enostaven način sledenja njihovih dragocenosti, kot so kolesa, prtljaga in profesionalna oprema,« je o novem mejniku, ki ga postavljajo na trgu nosljive tehnologije, povedala Nika Kramžar, vodja trženja v podjetju Chipolo.