»Poti, ki jih uporabniki prevozijo s skiroji, bi lahko prehodili, prevozili z vlakom ali kolesom,« je dejala predsednica UBA Maria Krautzberger. Kot je pojasnila, kolesa veliko manj obremenjujejo okolje.

Po njenem mnenju bi morali ponudniki skiroje postaviti na mestna obrobja, da bi uporabniki z njimi premagovali daljše razdalje in nadomeščali avtomobile.

Ob tem je Krautzbergerjeva spomnila na preveliko uporabo avtomobilov v mestih, saj pomembno prispevajo k onesnaževanju zraka in večjemu hrupu. Zato je mestne oblasti pozvala, da podaljšajo kolesarske poti in zgradijo nove pločnike, da bi čim več ljudi prepričali k uporabi drugih oblik prevoza in hoji.

Uporabo električnih skirojev pa zagovarja nemški minister za transport Andreas Scheuer, ki meni, da so pomembna dopolnitev javnega prevoza v urbanih središčih. Predlagal je, da bi lahko uporabljali cestne pasove, ki so namenjeni avtobusom, vendar je bil njegov predlog deležen številnih kritik, tako s strani predstavnikov policije kot tudi javnega prevoza.