Steza v Budimpešti je že v minulih letih poskrbela za veliko presenečenj. Zgodovina dirke se je sicer začela že leta 1986 in velja za eno tistih, ki je »zabetonirana« na koledarju za SP. Zdaj bo to že 34. velika nagrada Madžarske, kar pa ne pomeni, da je med dirkači najbolj priljubljena. Nasprotno, po navadi jih v okolici glavnega mesta Madžarske pričakajo visoke temperature in konfiguracija steze, ki bolj spominja na mestno dirko. To pomeni, da zelo trpijo pnevmatike, zaradi mivke ob stezi traja kar nekaj časa, da očistijo idealno linijo, ker pa tudi ni tako lahko prehitevati, je dobro startno mesto zelo pomembno.

Statistika pravi, da ima najhitrejši na kvalifikacijah skoraj 50-odstotno možnost, da zmaga, če dirko začne na najboljšem startnem mestu, za zmago pa je v sto odstotkih dirko treba začeti na prvih štirih startnih mestih. In še tale zanimivost: prav vse dirke za VN Madžarske so bile na tej stezi, le v Monaku so bile vse dirke večkrat na isti.

Po deževni dirki v Nemčiji naj bi bil ta konec tedna spet malce manj vroč. To naj bi bilo bolj pisano na kožo Mercedesu, a srebrni si niso še povsem opomogli od šokantne dirke v Nemčiji. Lewisa Hamiltona je namreč tam zdelala bolezen, Valtteri Bottas pa si je precej poslabšal pogajalske adute za podaljšanje pogodbe. »Še nikoli se nisem v dirkalniku počutil tako bolnega. Najprej nismo niti vedeli, ali bom sploh lahko vozil, v kokpitu pa sem se počutil zelo slabo,« je opisal Lewis Hamilton. »Hotel sem celo ustaviti v boksih in odstopiti, da bi malce ohranil motor. A ekipa se s tem ni strinjala. Na koncu sem sicer dobil dve točki, a to je bolj slaba tolažba.«

Britanec še vedno čuti posledice bolezni, boleče grlo ga je tudi telesno precej zdelalo, tako da je potreboval skoraj ves teden, da si je vsaj malo opomogel. To pomeni, da tudi za dirko na Madžarskem ne bo povsem pripravljen. Budimpešta pa je zaradi že omenjenega značaja steze tako fizično kot psihično zahtevna steza. Hamilton bo lovil tudi enega svojih rekordov. Če bo zmagal, bo to njegova sedma zmaga na tej stezi, s čimer bi izenačil rekord s Kanado, kjer je do zdaj prav tako slavil sedemkrat. Največ zmag na enem dirkališču ima še vedno Michael Schumacher, ki je v Magny Coursu slavil osemkrat. Če pa Britancu ne bo uspelo priti med prve tri, bo to prvič od kombinacije dirk v Mehiki in Braziliji leta 2017, da na dveh zaporednih dirkah ne bi prišel na stopničke.

Drugi Mercedesov dirkač Valtteri Bottas priznava, da si je tisto napako, ko je zletel s steze, privoščil v najslabšem možnem trenutku. Mercedes bo namreč nemško in madžarsko dirko vzel kot nekakšno merilo za podaljšanje enoletne pogodbe, zato bo moral Finec pokazati veliko več. V Budimpešto se zelo optimistično podaja Max Verstappen, ki ima letos že dve zmagi v svojem žepu. Nizozemec je prepričan da imajo tudi zdaj lepo priložnost za zmago, jih pa najbolj skrbi letošnja hitrost Mercedesa v počasnejših in srednje hitrih ovinkih. »Dvakrat smo ekipo Mercedesa ujeli nepripravljeno, ne vem, zakaj je ne bi še tretjič. Dejstvo pa je, da postaja naš dirkalnik vedno hitrejši, čeprav ostaja Mercedes še vedno glavni favorit,« priznava Max Verstappen. Vseeno je v Nemčiji prepričal številne poznavalce, nekdanji svetovni prvak Jacques Villeneuve pa je dejal, da je Nizozemec v Nemčiji vozil šampionsko: »Veselim se prihodnosti in dvobojev Verstappna in Leclerca. To sta dirkača prihodnosti formule ena.«