Drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je prodajo piva z nizko vsebnostjo alkohola ali povsem brez alkohola povečal za 6,9 odstotka. Heineken 0,0 je sedaj na voljo na 51 trgih sveta, so zapisali v sporočilu za javnost. Skupno se je obseg prodaje piva v prvem polletju organsko povečal za 3,1 odstotka.

Dosežek Heinekena sicer ni zadovoljil vlagateljev, saj so se delnice pivovarja na borzi v Amsterdamu sredi dneva zniževale za pet odstotkov.

Konec aprila je zaživelo partnerstvo Heinekena s China Resources Beer, s čimer si je nizozemski koncern zagotovil dostop do hitro rastočega kitajskega trga premium piv. V skladu z dogovorom je Heineken postal 40-odstotni lastnik holdinškega podjetja, ki nadzoruje China Resources Beer, in združil operacije obeh podjetij pod svojim okriljem.

Konkurenca na kitajskem trgu se namreč zaostruje, potem ko so začeli potrošniki ob krepitvi srednjega razreda vse bolj povpraševati po tujih premium pivih.