Heineken, drugi največji pivovar na svetu, je v devetih mesecih zabeležil osemodstotni količinski upad prodaje. Prihodkov od prodaje ni razkril.

Pivovar je močno občutil zlasti omejevanje delovanja gostinskih lokalov po svetu, saj so države z njihovim zapiranjem skušale omejiti širjenje novega koronavirusa. Drugi val omejitvenih ukrepov se pravkar krepi v Evropi.

Med drugim bo Heineken zaradi padca prodaje prisiljen znižati stroške dela za 20 odstotkov. Odpuščanja niso izključena.

»Situacija ostaja zelo nestanovitna in negotova. Verjamemo, da bo porast epidemije še naprej močno vplival na številne naše trge in dodatno okrepil pritiske v smeri recesije,« je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Heinekena Dolf van den Brink.

Ob začetku izbruha pandemije je Heineken sicer dejal, da se želi izogniti masovnemu odpuščanju, a je bil od takrat že prisiljen opustiti napovedi poslovanja za celo leto in izplačilo dividend.

Heineken ima pod svojim okriljem več kot 300 znamk, vključno z znamkami Heineken, Strongbow in Amstel. Po svetu zaposluje 85.000 ljudi.