Pivovarna Laško Union je lani na slovenskem trgu prodala dva odstotka manj piva kot leta 2016. Po pojasnilih uprave pivovarne je prišlo do strukturne spremembe v smislu ukinitve prodaje t.i. trgovskih blagovnih znamk, medtem ko se je prodaja piva lastnih blagovnih znamk povečala.

Medtem je Pivovarna Laško Union, v kateri je bilo konec lanskega leta 592 zaposlenih, na tuje trge v letu 2017 prodala 13,2 odstotka več piva kot leto prej.

Za pivovarno sta bila lani na lokaciji Laško prioritetna projekta proizvodnja piva Heineken in dokončanje nabave polnilne opreme v skladu s Heinekenovimi standardi za polnjenje pločevink in nepovratnih steklenic. Za proizvodnjo Heinekena so že lani začeli s pripravo projekta proizvodnje heinekena in izgradnjo stavbe za tanke, ki so jo dokončali junija letos.

Izvedenih je bilo še 16 drugih projektov, med katerimi je bil pomembnejši inovacijski projekt hladne pasterizacije piva v povratnih steklenicah.

Na lokaciji Ljubljana sta bila lani prioritetna projekta proizvodnja ciderja in zamenjava programske opreme v regalnem skladišču. Izpeljali so tudi še ostale projekte za izboljšanje varnosti, ureditev absorbcije zvoka, predelavo linij za sode ter nekatere druge optimizacije.

V preteklosti največ preglavic povzročala finančna tveganja

»V današnjem poslovnem svetu, kjer je razvoj izdelkov in storitev ekstremno hiter, je ena izmed bistvenih konkurenčnih prednosti načrtno usmerjanje k našim končnim potrošnikom, kjer vrhunska tehnologija in razvoj omogočata, da poleg tradicionalno lojalnih kupcev pridobimo povsem nove potrošnike, ki jim optimalno razmerje med ceno in kakovostjo pomeni največ. Postavljanje najvišjih meril v vseh poslovnih procesih pa je zagotovo najboljša popotnica k ustvarjanju dodane vrednosti tako za kupce kot za lastnike in zaposlene,« je v poročilu o poslovanju navedla uprava Pivovarno Laško Union.

Pojasnili so tudi, da so imela v preteklosti največji vpliv na poslovanje finančna tveganja, predvsem likvidnostno in tveganje poštene vrednosti finančnih naložb. Visoko tveganje nelikvidnosti je bilo še izrazitejše zaradi plačilne nediscipline oz. zamud pri plačilih s strani njihovih ključnih kupcev, kar je na druge strani povzročalo zamudo pri poravnavanju njihovih obveznosti do dobaviteljev.

Pivovarna Laško Union se bo letos osredotočala na nadaljnje izvajanje strategije poslovanja, rast blagovnih znamk Laško, Union in Heineken, inovacije, odprodajo poslovno nepotrebnih sredstev in nadaljnjo reorganizacijo poslovanja.

Družba Pivovarna Laško Union je nastala leta 2016 s pripojitvijo nekdanje odvisne družbe Pivovarna Union k njeni nekdanji obvladujoči družbi Pivovarna Laško. Slednja se je hkrati pravno preoblikovala, preimenovala v družbo Pivovarna Laško Union in spremenila svoj sedež. Družba z novim imenom pa je postala univerzalna pravna naslednica obeh združenih družb.

Konec januarja letos je službovanje v Pivovarni Laško Union po 14 letih zaključil glavni direktor Dušan Zorko, zamenjal ga je Zooullis Mina.