Proizvodnja v tovarni v Cowleyju severozahodno od Londona bo po napovedih stekla konec tega leta, prve dobave kupcem pa naj bi sledile marca prihodnje leto. Mini je sicer že leta 2008 zasnoval omejeno izdajo električnih avtomobilov, a je ta končal kot testno vozilo za preskus odziva trga.

Generalni direktor družbe Mini David George je ob tem po poročanju francoske tiskovne agencije AFP napovedal, da bo električni pogon ključen del prihodnosti ikonske britanske znamke, ki jo je BMW z nakupom Roverja dobil v last leta 1994. Ker pa kupci Minijevih modelov želijo obdržati tudi opcije z motorjem z notranjim izgorevanjem, jim bodo na voljo bencinske, hibridne in električne različice modelov teh malih, a hitrih vozil.

Baterije za električne minije bodo izdelovali v tovarni v bavarskem Dingolfingu, končna izdelava vozil pa bo potekala v Cowleyju, na isti proizvodni liniji, na kateri sestavljajo bencinske različice.

George je tako poudaril, da bo proizvodnja v tovarni pri Oxfordu zasnovana izjemno prožno in se bo tako lahko hitro prilagajala potrebam trga.

Mini letos praznuje 60 let

Mini sicer prav letos praznuje 60 let od prihoda na trg prvega legendarnega minija, ki ga je zasnoval konstruktor Alec Issigonis ter je dosegel veliko priljubljenost na Otoku in tudi drugod po Evropi. Nastopil je tudi v filmih, kot je Italijanska misija, kot gospod Fižolček pa ga je vozil tudi slavni komik Rowan Atkinson.

Predstavitev električnega minija prihaja le nekaj dni po napovedi družbe Jaguar Land Rover, ki je v lasti indijske industrijske skupine Tata, da bo v tovarni blizu Birminghama izdelovala nabor električnih modelov.

Gre za še eno spodbudno novico za nekdaj mogočno britansko avtomobilsko industrijo, ki se sooča z veliko negotovostjo zaradi nejasnega razpleta brexita.