Nemški avtomobilski velikan petino vseh prodanih vozil junija prodal na kitajskem trgu. Kot poroča dpa, se je podjetju obrestovala odločitev, da nekatera športna terenska vozila ne proizvaja več zgolj v ZDA, ampak tudi na Kitajskem.

V prvi polovici leta je BMW prodal 23,1 odstotka več športnih terenskih vozil kot v enakem lanskem obdobju, s čimer je po poročanju dpa nadomestil nekoliko slabšo prodajo limuzin. V šestih mesecih je tako BMW prodal 1,08 milijona luksuznih vozil, kar je 1,6 odstotka več kot lani.

Slabša je tudi prodaja vozil znamke Mini, v katere zdaj nameščajo električne motorje. Po poročanju dpa po starejših modelih Minija ni več velikega povpraševanja. Upoštevajoč še luksuzno znamko Rolls-Royce je BMW na ravni skupine prodal 1,25 milijona vozil oz. 0,8 odstotka več kot v prvih šestih mesecih lanskega leta.

Predsednik uprave bavarskega avtomobilskega velikana BMW Harald Kruger, ki je prejšnji teden napovedal odhod s položaja, je izrazil željo, da BMW prihodnje leto po prodaji prehiti rivala Mercedes-Benz. Slednji je BMW po prodaji prehitel leta 2016.