Rast števila uporabnikov na največjem družbenem omrežju facebook se je v zadnjih letih močno upočasnila, vseeno pa premore več kot 2,38 milijardi mesečno aktivnih uporabnikov. S tolikšnim številom se omrežje srečuje z nekim drugim trendom. Vse več je namreč uporabnikov, ki so mrtvi. Že leta 2012 oziroma osem let po zagonu facebooka je bilo med registriranimi računi okoli 30 milijonov pokojnih. Na dan umre okoli 8000 facebookovih uporabnikov, iz facebookove statistike za leto 2018 pa je možno razbrati, da bo do konca stoletja mrtvih med 1,4 do 4,9 milijarde uporabnikov. Manjša rast števila uporabnikov v povezavi s postopnim in neizbežnim umiranjem obstoječih razkriva potencialno prihodnost, ko bo družbeno omrežje bolj podobno omrežju duhov, kjer pred živimi prevladujejo pokojni uporabniki, njihovi profili pa služijo kot nekakšne digitalne spominske plošče.

Problema umiranja uporabnikov se zavedajo tudi pri Facebooku, zato so že pred časom ustvarili prav posebno vrsto uporabniškega računa, ki ga je mogoče aktivirati po smrti uporabnika družbenega omrežja. Pravijo jim spominski računi (Memorialized accounts). Fotografije in ostale objave so na takšnih računih še naprej vidne tistim, ki so jim bile že pred smrtjo. Da ne bi prišlo do pomote, pa je ob imenu označeno, da je oseba pokojna. Prijatelji in družinski člani lahko na časovnici spominskega profila pustijo svoje objave, sam profil pa se ne pojavlja več med predlogi za prijateljstva niti se ne pojavljajo njihova rojstnodnevna opozorila.

Ob smrti je sicer facebook račune mogoče tudi izbrisati, če tega nihče ne stori in tudi če nikogar niste pooblastili, da račun spremeni v spominski račun, bo facebook to naredil samodejno, če bo njihov sistem ugotovil, da je uporabnik nekega računa pokojen.