»Tri tedne po odprtju prijav za peti vzpon s kolesi pony na Vršič in poldrugi mesec pred dogodkom, ki bo 1. junija, se prijave hitro nabirajo. Od 1200 štartnih mest jih je na voljo še dobra tretjina. Več kot 700 ljubiteljev kolesarske zabave na 20-palčnih kolesih brez prestav je izkoristilo najcenejše prijave pred 15. aprilom,« so sporočili organizatorji prireditve.

Prijave so odprte na www.redbull.si/gonipony do 29. maja oziroma do zapolnitve mest. Najcenejše prijave so sicer že mimo, a do 22. maja so še vedno po le 25 evrov. Od takrat do zaključka prijav pa bo startnina znašala 50 evrov.

Na prvi dirki s kolesi pony leta 2015 je iz Kranjske Gore startalo 284 kolesarjev, med njimi kakšnih trideset deklet. Več, kot si je ob prvotni zamisli kdor koli lahko mislil. Vsi seveda niso prišli do table »Vršič, 1611 m. n. m.«, so se pa trudili, dokler kolesa ali telesa niso odpovedala.

Ciljno črto je prečkalo 231 moških in 15 žensk, najbolj lagodni so si za vzpon vzeli skoraj dve urici. Najhitrejši Jeseničan Lenart Noč pa je razdaljo premagal v času 47 minut in 47 sekund, med kolesarkami pa Jasmina Jelovšek v uri, štirih minutah in 19 sekundah.

Lani je Laura Šimenc razdaljo od Hotela Ramada do Vršiča premagala s časom 48:48,19 minut, med moškimi je Luka Ljubič zmagal s časom 43:27,22 minut. Ljubič je postavil rekord proge, ki pa je zaradi tega, ker so nekateri startali prehitro, zgolj neuraden.

Ekstremni podvig in zabava

Organizatorji tega dogodka so uspešno združili dva izziva, ekstremni podvig in zabavo v enem, kar kolesarski vzpon na najvišji slovenski cestni prelaz z drobnim zložljivim kolesom vsekakor je.

Tekmovalni dogodek pa je poskrbel za prav posebno nostalgično obarvano evforijo in iskanje novodobnega statusnega simbola. V zadnjih letih, odkar organizirajo dirko Goni Pony, so organizatorji poskrbeli za vrnitev nekdaj najbolj zaželenega darila številnih Slovencev, kolesa pony.

Vsi, ki so kolesa odpeljali na deponije s starim železom, se sedaj sprašujejo, kaj jim je bilo tega treba, številni mladci in mladenke pa brskajo po garažah starih babic in dedkov ter tet in stricev v upanju, da bodo pod šaro zagledali nepogrešljivo kolo mladosti njihovih staršev.

Organizatorji so lani naredili izjemo in na dirko uvrstili tudi tiste, ki namesto legendarne različice iz 20. stoletja vozijo nove ponyje letnik 2017 model classic, ki nastajajo pod okriljem velenjskega Gorenja.