Palmerja so novinarji vprašali, ali je luksuzni proizvajalec avtomobilov, znan tudi po jeklenih konjičkih, ki jih vozi britanski filmski lik James Bond, kaj manj izpostavljen brexitu brez dogovora kot preostanek sektorja. Priznal je, da Aston Martin lažje prenese višje stroške na ramena svojih strank.

»Z vidika cen imamo nekaj več elastičnosti, saj gre za luksuzno dobrino,« je dejal po poročanju francoske tiskovne agencije AFP. »Če bodo torej uvedene carine, imamo večjo možnost prenesti to na stranke.«

»Upoštevati moramo, da trgujemo in proizvajamo v funtih. V primeru trdega brexita se bo funt zrušil, naši avtomobili bodo cenejši in bomo lahko s tem pokrili carine,« je dodal. Drugi proizvajalci, kot sta Ferrari in Lamborghini, ki v Veliko Britanijo uvažajo, bodo na tem trgu, ki je za Aston Martin za ZDA drugi najpomembnejši, manj konkurenčni.

Velik del sestavnih delov je iz EU

Drugo vprašanje je vprašanje delov, je nadaljeval. Velik del sestavnih delov za svoje jeklene konjičke namreč Aston Martin uvozi iz EU, tu pa se zna v primeru brexita v logističnem smislu precej zatakniti.

»Storili smo, kar smo mogli, da bi ohranili dobavne verige,« je povedal Palmer. Povečali so tudi zaloge delov in razpršili dobavo delov med različna britanska pristanišča. Delež britanskih delov v njihovih avtomobilih je več kot 55-odstoten.

Celoten brexit je Palmer označil za »nezaželen«. Podjetje namreč stoji za načeli svobodne trgovine, je poudaril.