Vsakomur, ki bi med točenjem ali po tem opazil pomoto, svetujem, naj nikar ne zažene motorja vozila, temveč takoj pokliče v klicni center AMZS (številka 1987). Ta postopek je preizkušen, saj ima služba za pomoč voznikom s tem problemom veliko izkušenj. Če pa ste vozilo že zagnali in spregledali, da ste natočili napačno gorivo, vas bodo na to med vožnjo hitro opozorili zmanjšana moč motorja, neenakomeren tek, »cukanje« in neobičajen bel dim skozi izpušni sistem. V takem primeru čim prej varno ustavite vozilo in ga ne zaganjajte več.

Točenje napačnega goriva je pogostejše pri avtomobilih z dizelskim motorjem. Tu povzemam opozorilo strokovne službe AMZS, da je točenje bencina v dizelski motor nevarneje kot obrnjeno. Dizel v dovodu goriva deluje kot mazivo, še posebno v črpalki. Če je v posodi za gorivo med nafto pomešan bencin, imamo nasprotni učinek in mešanica deluje kot topilo. Večja ko je količina prečrpane mešanice skozi sistem dovajanja goriva v izgorevalni prostor motorja, več škode bo povzročene. Najpogostejše so okvare visokotlačne črpalke, dovajalne črpalke, injektorjev, v skrajnih primerih pa tudi celotnega pogonskega agregata. Novejša vozila so bolj dovzetna za tovrstne okvare.

Točilne ročke so za bencin in nafto različne po barvi, za bencin je zelena, za dizelsko gorivo črna. Razlikujejo se tudi po velikosti odprtine cevi. Zato je težje napačno točenje dizelskega goriva v bencinski motor, saj je odprtina manjša in ročke za dizelsko goriva niti ne moremo vtakniti vanjo. Hitreje se zato lahko zgodi točenje bencina v dizelski motor, ko zeleno ročko z lahkoto vtaknemo v večjo odprtino. Če smo pozorni na to, je tu že prvi način, kako to preprečimo, vsekakor pa je le naša pozornost pri točenju tista, ki bo zagotovila pravilno uporabo ustrezne ročke in s tem točenje pravega goriva. Že ko odpiramo pokrov odprtine za točenje, lahko na notranji strani preberemo napis, kakšno gorivo moramo uporabiti. Še vedno pa je za to potrebna pozornost. Če se bomo pri tem pogovarjali po telefonu, bomo hitro storili napako, ki pa se lahko konča z velikimi stroški.