Lahko se zgodi, da nam med vožnjo raznese eno od pnevmatik. Pri tem je razlika, katero, ali eno od prednjih ali eno od zadnjih. Če se to zgodi na prednji osi, je situacijo lažje reševati, ker bo vozilo potegnilo vstran na sprednjem delu. Pri tem imamo precej večje možnosti posredovanja z volanom, s katerim nam lahko uspe obdržati smerno stabilnost in zmanjševanje hitrosti do zaustavljanja na odstavnem pasu. Če se to zgodi na zadnji osi, je obvladovanje vozila precej težje, saj bo vozilo z zadkom v trenutku zdrsnilo bočno v tisto stran, na kateri se je to zgodilo. Če nam uspe res hiter in učinkovit popravek z volanom, imamo možnost vozilo stabilizirati in se potem usmeriti z zmanjševanjem hitrosti na odstavni pas. V obeh primerih je odločilno aktivno posvečanje vožnji in pravilno sedenje dovolj blizu volana, ki ga moramo držati z obema rokama na uveljavljeni drži 15 do 3, kar nam daje možnost učinkovitega nadzora smerne stabilnosti vozila in vodenja do zaustavitve.

Pogosto pa se pri tem zgodi, da vozilo zasuka v bočni zdrs. Takrat ostaja še zadnja rešitev, uporaba zaviranja v sili, ko je vozilo v bočnem položaju. Znanje učinkovitega zaviranja bo povzročilo blokado koles, vozilo se bo zavrtelo okoli navpične osi, prednost tega načina pa je, da se bo vozilo kljub vrtenju gibalo v ravni smeri. Če bi zavoro pri tem popustili, bi se vozilo začelo nenadzorovano gibati po vozišču, obstajala bi celo nevarnost prevračanja. Če pride med vožnjo »samo« do nenadnega popuščanja tlaka v eni od pnevmatik, imamo večje možnosti, da preprečimo večje nevarnosti, če nam to uspe ugotoviti po nenadnem neobičajnem obnašanju vozila. To je razlog, da vklopimo varnostne utripalke in varno znižujemo hitrost ter se usmerimo in ustavimo na odstavnem pasu ali pa na primernem varnem mestu zunaj vozišča.

Ko imamo na tak ali drugačen način izpraznjeno pnevmatiko, je edina pomoč, da jo zamenjamo z rezervno pnevmatiko na varnem mestu, če smo tega vešči, ali pa poiščemo, pokličemo strokovno pomoč.