Po končani gimnaziji v Ljubljani se je vpisala na Srednjo tehnično šolo, kjer sta med drugim poučevala Milan Kumar in Rudi Omota. Med letoma 1947 in 1951 je bila zaposlena v državnem filmskem podjetju Triglav film, nato pa je čez noč postala svobodna filmska delavka. V Beogradu so namreč tedaj izdali zakon o prenehanju rednega delovnega razmerja filmskim delavcem v prepričanju, da je pri filmu preveč neustreznih ljudi, zato so se jih hoteli znebiti, so zapisali v SFC.

Kljub odpovedi so Darinko Peršin še naprej vabili k delu, njena kariera se je takrat šele začela. Delala je z vsemi najpomembnejšimi filmskimi režiserji: Jožetom Galetom, Janetom Kavčičem, Matjažem Klopčičem in Jožetom Pogačnikom.

S Pogačnikom je sodelovala pri njegovih legendarnih kratkih filmih: Cukrarna in Sledim soncu (1972), Tri etude za Cathy in Miloša (1971), Jutrišnje delo (1967) ter Deklica z rdečim glavnikom (1962). Sodelovala je tudi s filmskimi animatorji Konijem Steinbacherjem, Zdravkom Barišićem in Bojanom Jurcem.