Enwezor, po rodu Nigerijec, ki je živel med Münchnom in New Yorkom, je leta 2002 kot prvi Neevropejec pripravil documento 11 v Kasslu, leta 2015 pa kot prvi Afričan kuriral 56. izdajo Beneškega bienala.
Leta 2016 je kot gost mednarodne konference o izzivih, na katere se morajo odzvati muzeji, obiskal Ljubljano. Sodeloval je na srečanju, ki ga je pripravila Moderna galerija z Društvom Igor Zabel in Fundacijo ERSTE ob podelitvi nagrade Igorja Zabela za dosežke na področju vizualne umetnosti.
V pogovoru za Delo je tedaj dejal, da bi po njegovem mnenju morale predvsem zahodne umetniške institucije razmišljati o svežih modelih predstavljanja sodobne umetnosti javnosti ter da danes muzej danes ni več prostor kontemplacije ali refleksije, kot je bil v zgodovini.
»Zdaj so to družbeni prostori, družbeni dirigenti. Tja gremo na razstavo, tam jemo, kupujemo, gremo na performans. Muzej je postal hibridni organizem preprosto zato, ker so se družbene navade spremenile. Če bi ostal prostor golega premišljevanja, bi izgubil stik z občinstvom,« je dejal.
Ob tem je po navedbah Dela še dodal, da ne razsoja, ali je to dobro ali ne, "je pa dokaz, kako se je kulturna krajina spremenila z motnjami tehnologije".