Le dva tedna po sprostitvi prometa po mostu čez Savski otok, zaradi prenove katerega je bila od septembra lani popolnoma zaprta kranjska zahodna obvoznica, se zapora seli na drugo ključno prometno žilo. Ker je Delavski most dvopasovnica, njegova popolna zapora za osebna vozila ne bo potrebna in bo potekala po enem pasu, bo pa most zaradi vibracij v času prenove popolnoma zaprt za tovorna vozila.

Medtem ko je popolna zapora mostu čez Savski otok zaradi slabega obveščanja presenetila voznike in sprožila burne odzive, sedaj pristojni že več tednov opozarjajo na bližajočo se zaporo Delavskega mostu. To bi glede na dovoljenje lahko uveljavili že 20. marca, a je sprememba prometnega režima predvidena šele od sobote, 23. marca dalje.

Kot so za STA pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo, dela na Delavskega mostu potekajo že nekaj časa, vendar ne ovirajo prometa. Sedaj pa se bodo dela preselila na samo vozišče, zato bo v soboto vzpostavljena polovična zapora za osebna vozila in zaradi omejitve vibracij tudi popolna zapora za tovorna vozila.

Zaradi tega kranjska policija ter Medobčinski inšpektorat in redarstvo Kranj pričakujeta kar nekaj prometnih zamaškov, ki jih bodo policisti in redarji skušali v čim večji meri omiliti, še zlasti v času jutranje in popoldanske prometne konice. Komandir prometne policije Kranj Zoran Kužet voznike poziva, naj upoštevajo prometna pravila in ukrepe.

Po zapori bo potrebnih nekaj dni, da se identificirajo ključna mesta, ki povzročajo prometne zamaške, in da se vozniki navadijo na spremenjeno prometno ureditev. Zato se bodo preizkušale različne možnosti, da bi promet potekal čim bolj tekoče, brez zastojev pa verjetno ne bo šlo, izpostavljajo policisti.

Največ zastojev pričakujejo na izvozu Kranj vzhod iz smeri Ljubljane, na izvozu Kranj zahod iz obeh smeri, v krožiščih pod Jelenovim klancem in na Primskovem ter v križiščih na Laborah, na Polici in v križišču Cest 1. maja, Savske ceste in Planine.