Predlog je pred kratkim sprejel svet za motošport pri Fii, danes pa ga je potrdila še strateška skupina formule 1, v kateri so poleg predstavnikov krovne zveze še predstavniki vodstva tekmovanja in moštev.

Novo pravilo ima sicer dve omejitvi: da mora dirkač, ki doseže najhitrejši krog na dirki, na koncu končati med prvo deseterico, da je upravičen do dodatne točke, točka pa bo štela tudi v konstruktorski seštevek njegove ekipe, a le, če na dirki ne bo dobil nobene kazni. »To pomeni, da bo na voljo 21 dodatnih točk v sezoni. Ta novost bo nedvomno pomenila tudi drugačno strategijo in načrtovanje taktike za dirkače, ki bodo vozili v prvi deseterici,« je novost utemeljila Fia.

Če bi takšno točkovanje uvedli že lani, bi z njim največ pridobil drugi Mercedesov voznik Valtteri Bottas. Lani je imel največ najhitrejših krogov, sedem, s sedmimi dodatnimi točkami pa bi namesto na petem mestu seštevka SP (247 točk) končal dve mesti višje, saj bi prehitel Maxa Verstappna (249) in Kimija Räikkönena (251).

Nova sezona elitnega avtomobilističnega tekmovanja se bo začela že konec tedna v avstralskem Melbournu.

Uvedba točkovanja za najhitrejši krog sicer ne bo popolna novost, saj so v zgodnem obdobju formule 1 med letoma 1950 in 1959 točke za te dosežke že podeljevali. Leta 1958 si je Mike Hawthorn tudi s pomočjo tega pravila privozil naslov prvaka, saj je imel na koncu sezone le točko prednosti pred rojakom Stirlingom Mossom, v sezoni pa dva najboljša kroga na dirki.