Tudi britanska premierka Theresa May se spopada z uporniki v lastni stranki. Prejšnji teden je izgubila štiri poslance (trije so se pridružili novi neodvisni poslanski skupini) in je bila seznanjena z dejstvom, da lahko pričakuje še več odhodov iz stranke. Iz vrst konservativcev naj bi odkorakali tudi nekateri vidni člani vlade, ki so nezadovoljni s pogajanji o brexitu.

Posledično je v torek Mayeva šokirala javnost, ko je dejala, da namerava v kratkem dati na glasovanje tri predloge: do 12. marca naj bi parlament spet glasoval o dogovoru, ki ga je Mayeva izborila z Evropsko unijo; 13. marca bo parlament glasoval, ali se poslanci strinjajo s tem, da lahko Velika Britanija izstopi iz Evropske unije brez dogovora; 14. marca pa bodo poslanci glasovali o možnosti podaljšanja roka, do katerega mora Združeno kraljestvo izstopiti iz EU.

Skratka, situacija je še popolnoma odprta in nepredvidljiva. Posledično čutimo to nepredvidljivost tudi na finančnih trgih, posebno v industrijah in družbah, ki so močno izpostavljene brexitu in neorganiziranemu izstopu Velike Britanije iz EU. Seveda govorimo o avtomobilski industriji (tako o družbah, ki proizvajajo avtomobile v Združenem kraljestvu, kot tudi tistih, ki veliko avtomobilov uvažajo z Otoka), finančni industriji (poleg težav z brexitom trenutno poteka sodba proti nekaterim bivšim vodilnim uslužbencem angleške banke Barclays) in že tradicionalno šibki trgovini na drobno.

Prav tako je od glasovanj, ki jih je napovedala Mayeva, odvisno, kaj se bo zgodilo s funtom, ki bi lahko zelo hitro izgubil vrednost v primeru neorganiziranega izstopa iz Evropske unije. Osebno menim, da se bo na omenjenih glasovanjih parlament odločil za podaljšanje roka za izstop. Ob razumevanju evropskih partnerjev bi to pomenilo, da bo marec minil relativno mirno za Otočane.