Vrednost vseh 25 darilnih vrečk, ki so jih nominiranci za igralske in režijske oskarje prejeli od podjetja Distinctive Assets, je skupaj znašala kar 3,7 milijona dolarjev.

Morda si predstavljate, da tukaj govorimo o darilnih vrečkah, ki jih vidimo na sedežih gostov kakšne modne revije, zato je poimenovanje »vrečka« res skromno. Nominirancem je namreč ponujenih toliko brezplačnih izdelkov, da jih že teden pred dogodkom dostavljajo v kovčkih.

Kaj se skriva v teh »vrečkah«?

Poleg fizičnih predmetov nominiranci prejmejo tudi kupone. Letošnje najdražje darilo je bilo luksuzno križarjenje za dva na Islandijo, Galapaške otoke ali v Srednjo Ameriko, ki vključuje razne zdraviliške tretmaje in zasebnega kuharja. Glede na izbrano lokacijo se vrednost potovanja giblje med 15 do 20 tisoč dolarjev na nominiranca.

Poleg tega se v vrečki presenečenja skrivajo še tedensko sproščanje v Golden door spa (z začetno vrednostjo 9 tisoč dolarjev), modni nakit znamke Millianna (v vrednost 495 dolarjev), steklenica francoskega absinta znamke A. Junod (v vrednosti 60 dolarjev) in nekirurško pomlajevalno zdravljenje s pomočjo plastičnega kirurga z Manhattna (v vrednosti do 30 tisoč dolarjev).

Najbolj kontroverzni izdelki v letošnji darilni vrečki naj bi bili CBD in THC produkti. Vse od čokoladic do olja za nego obraza.

Podjetja morajo plačati »vstopnino«

»Pred nekaj tedni smo praznovali 20-letnico delovanja,« je povedal Lash Fary, ustanovitelj podjetja Distinctive Assets, ki je že leto po nastanku izdelalo prve darilne pakete za grammyje, dogodek na katerem podeljujejo nagrade za izjemne glasbene dosežke. Vse od takrat sodelujejo na skoraj vseh največjih podelitvah nagrad.

Podjetja morajo plačati 4000 dolarjev, da so lahko njihove znamke vključene v darilno vrečko, cene za oglaševanje sponzorjev pa lahko narastejo do 50 tisoč.

Strošek je v primerjavi s 30 sekundnim televizijskim oglasom med dogodkom, ki stane 2,1 milijona dolarjev, majhen.

Da je to za nekatera podjetja popolni zadetek, je prepričan Michael Stone, direktor in soustanovitelj agencije za blagovne znamke Beansalk. »Če nekdo opazi, da nek izdelek ali storitev uporablja samo en zvezdnik, se bo ljudem to zdelo vredno njihovega denarja. Četudi gre samo za eno kratko majico,« je pojasnil Stone.

Distinctive Asset že 20 let pripravlja presenečenja za nominirance, ki darilne vrečke praviloma sprejmejo, včasih pa jih tudi zavrnejo. Pogosto jih v to prisilijo osebne sponzorske pogodbe, ki bi jih ob sprejetju daril lahko kršili. Nekateri vsebino darilnih vrečk darujejo dobrodelnim organizacijam, spet tretji pa jih odklonijo, ker se jim sprejemanje razkošnih oglasnih daril zdi sporno. Kljub temu takšnih primerov ni veliko, saj se darilni vrečki najpogosteje odpove le eden od nominirancev letno. Tokrat se je tako določila igralka Glenn Close, ki bo vrečko darovala ženski dobrodelni organizaciji.