Tekmovalci v šovu, ki so za pripravo jedi imeli 30 minut, so med sestavinami nujno morali uporabiti kanabis oziroma THC, ocenjevala pa jih je ne preveč prisebna komisija, ki je niso sestavljali kulinarični poznavalci, ampak komiki, raperji in drugi zabavljači, ki prisegajo na opojne učinke marihuane. Zmagovalec v oddaji, ki jo je vodil vlogar Josh Leyva, je prejel lento in zlati kuharski lonec, Cooking on High pa je bila po mnenju marsikaterega televizijskega kritika ena najslabših kuharskih oddaj minulega leta in najslabša kuharska oddaja Netflixa.

Je pa Netflix, če ne drugega, z oddajo zadel pravi trenutek. Posel z marihuano, ki v vedno več državah postaja legalizirana (zdaj je rekreacijska raba marihuane dovoljena v desetih ameriških zveznih državah in Kanadi, letos pa se jim bo verjetno pridružil tudi New York), zadnje leto ali dve cveti. Lani je marihuana v ZDA prinesla 9 milijard dolarjev dobička, do leta 2022 pa pričakujejo, da bo dobiček s povečanjem števila držav, ki dovoljujejo domačo uporabo marihuane, narasel na 23 milijard dolarjev. Američani, ki se vedno bolj zmrdujejo nad kajenjem običajnega tobaka, postajajo vse bolj odprti do kajenja marihuane in uživanja drugih izdelkov iz konoplje, med katerimi nekateri vsebujejo psihoaktivno sestavino THC, drugi pa CBD ali kanabidiol, ki je nepsihoaktivna sestavina konoplje in se uporablja predvsem v medicinske namene. Kanabis, ki ne vsebuje THC, je mogoče najti v kozmetičnih izdelkih, pijačah in hrani, tako kot se je to zgodilo v primeru bureka iz konoplje, ki ga je uvedla ljubljanska burekarnica Burek Olimpija, bomo pa THC vedno pogosteje srečevali tudi drugje, ne le v zvitkih za kajenje, vodnih pipah ali tabletah.

Pivo brez alkohola, a s THC

Ker se tobačna industrija in pivovarne bojijo, da bodo na račun marihuane izgubile veliko strank, pospešeno načrtujejo svoje s kanabisom navdihnjene izdelke, ki ne bodo imeli samo okusa po travi, ampak bodo tudi zadeli. Do leta 2022 naj bi v Ameriki prodali za 600 milijonov dolarjev pijač s kanabisom, že zdaj pa je na trgu, in sicer v državah, ki so uzakonile rabo rekreacijske oziroma medicinske marihuane, nekaj takšnih, ki imajo psihoaktivne učinke. Ker pijače, ki vsebujejo THC, ne smejo vsebovati alkohola, gre predvsem za gazirane pijače, limonade in brezalkoholna piva. Gazirane pijače, ki vsebujejo THC, izdeluje podjetje California Dreamin', limonado s THC je na trg spravil raper The Game, gazirani jabolčni sok s THC ali s CBD pa podjetje iz Seattla Tarukino. Oko naj bi na pijače s THC vrgle tudi večje družbe, kot je na primer Coca-Cola, vendar pa tega verjetno ne bodo storile vse do takrat, ko marihuana ne bo legalizirana v vseh ameriških državah.

Prav tako so previdnejše pivovarne. Nekatere se preizkušajo v izdelavi piva, ki ima samo okus oziroma vonj po kanabisu in ne vsebuje THC, kakšna manjša, na primer Lagunitas Brewing Co. in koloradska pivovarna Blue Moon, se preizkuša tudi v opojni različici, načrte s THC pa imajo tudi podjetja Johnnie Walker, Tanqueray in Corona, ki je vložila štiri milijarde dolarjev v kanadsko podjetje, ki prideluje marihuano, tako da je prihodnost marihuane več kot svetla, če nas že ne bo ravno razbistrila.