»Sodelovanje v raziskavi Zlata nit nam je dalo jasnejšo opredelitev, kaj poleg lažje merljivih finančnih parametrov določa dobrega zaposlovalca, hkrati pa smo dobili povratno informacijo, da delamo prav,« je jasen Igor Verstovšek.

Kako ohraniti edinstveno organizacijsko kulturo

Ekipo podjetja Cosylab je ustanovila skupina študentov, ki ji je uspelo iz akademskega v poslovno okolje prenesti vrline strokovnosti, natančnosti in discipline. S prepletom odprtega, dinamičnega in mladostniškega duha jim je uspelo oblikovati sploščeno ter sproščeno organizacijsko kulturo. Njihov moto je: bodi pogumen in skromen, trdo delaj in uživaj v življenju.

Od leta 2015 se je podjetje povečalo, razširili so se na nove trge, spreminjajo se iz storitvenega podjetja v podjetje, ki razvija in prodaja produkte. »Navkljub vsem spremembam želimo ohraniti našo edinstveno kulturo,« pravi Verstovšek. »Pri tem nam je zelo pomagalo, da smo v izboru za priznanje Zlata Nit dobili konkretna vprašanja in priporočila, kako utrditi in nadgraditi status dobrega zaposlovalca.«

Izziv vodenja zaposlenih v 2019 

Zaradi sprememb v načinu delovanja podjetja je veliko naših vodij stopilo v večje čevlje, hkrati pa podjetje raste predvsem na novih trgih, pravi sogovornik. Po njegovem mnenju bo glavni izziv podpreti vse zaposlene v novih vlogah in hkrati ohraniti bistvo Cosylaba – da zaposleni lahko delajo pri razvoju protonske terapije za zdravljenje raka in pri najbolj zanimivih znanstvenih projektih ter se pri tem dobro počutijo.