Ukraden tovornjak našli s sledilno napravo

Mariborčani, stari 19, 20 in 21 let, so v nedeljo pozno zvečer zagotovo pomislili, da so zadeli terno. Sredi štajerske prestolnice so vstopili v odklenjen parkiran tovornjak, kjer so jih čakali še ključi, zato so se z njim odpeljali. A se je na njihovo žalost nočni »road trip« kar hitro končal. Vozilo je bilo napreč opremljeno z GPS sledilno napravo, ki je lastniku dvajset minut kasneje sporočila, da je tovornjak v gibanju. Nemudoma je preveril, ali je ta še vedno na prostoru, kjer ga je pustil, ko pa je ugotovil, da je izginil, mu je začel slediti kar sam. Na poti je celo srečal policista in jima opisal svojo težavo, dvojica pa je mlade nepridiprave kmalu ujela in prijela. Glede na to, da so vedeli, kje se mladina z vozilom vozi, nista imela pretirano težaškega dela. Tovornjak je na varnem pri lastniku, trojica pa se bo zagovarjala pred sodnikom. Nauk št. 1: zaklepaj vozilo in vzemi ključe s seboj. Nauk št. 2: preveri, ali je vozilo, ki si ga ukradel, opremljeno s sledilno napravo.

Opita se je skušala izmuzniti s histeričnim napadom

Kaj se je prejšnjo soboto opoldne (!) voznici na poti iz Medvod v Škofjo Loko pletlo po glavi, najbrž ne bo nikoli povsem jasno (razen tega, da je skušala pretentati policiste). Po njihovih navedbah so jo ustavili, ker je vozila nevarno in nezanesljivo, težave pa so se začele, ko so skušali ugotoviti, ali je opita. Gospa se je preizkusu alkoholiziranosti s prepričljivimi izgovori skušala izogniti. Hudo naj bi jo namreč bolel trebuh. Nato je prestavila v še višjo prestavo in postala histerična. Policisti so na pomoč poklicali reševalce, ki so po pregledu postavili diagnozo: hlinjenje bolezni. Izkazalo se je, da je imela v krvi 0,87 mg/l alkohola, zaradi česar so ji vzeli vozniško dovoljenje, ji prepovedali nadaljnjo vožnjo, sodišču pa bodo celo predlagali, naj ji trajno odvzame dovoljenje. Gorenjski policisti so dan zatem naleteli na še enega nevarnega voznika: močno pod vplivom alkohola je moški zapeljal s ceste, nato pa vožnjo nadaljeval vse dotlej, ko so ga ustavili in ga obvestili, da vozi s predrto pnevmatiko.

Ljubezen boli

Da je skok čez plot lahko tudi smrtno nevaren ali pa vsaj zelo boleč, se je – vsaj upamo lahko – naučil moški, katerega niti ne tako uspešen beg skozi okno so ujele kamere. Pred dnevi je po spletu zaokrožil posnetek, ki naj bi nastal nekje na Kitajskem. Zgodba naj bi šla tako: goli moški se je, ko je domov nenapovedano prišel soprog njegove ljubimke, hitro odzval in se skril zunaj stanovanja. Veliko časa za premislek o naslednjem koraku ni imel, saj je bingljal z okenske police, zaradi česar je verjetno improviziral. A kar je zgoraj, mora enkrat priti dol, o čemer nas učijo že osnovni zakoni fizike, hitrost pa je odvisna od moči v rokah. Te ljubimec očitno ni imel veliko. Njegov padec so ublažili smetnjaki, dramatično dogajanje pa so s kriki spremljali mimoidoči. Po navedbah dobro obveščenih si je nagec poškodoval hrbtenico, je pa nesrečen pripetljaj preživel. Kaj se je zgodilo z zakonom njegove ljubimke, ne vemo. Ljubezen očitno res lahko boli. In tudi lomi kosti.

Je pilot sploh v letalu?

Dvomotorno propelersko letalo je na poti iz avstralske celine na manjši otok King Islands pred Tasmanijo za kar 50 kilometrov zgrešilo svoj cilj. Pilot, edina oseba na krovu, je namreč otok preletel in nato varno pristal na drugem letališču. In kaj se je zgodilo? Po navedbah avstralskega urada za varnost v prometu je gospod med letom v kabini zadremal. Kako se je zbudil in kdaj, bo verjetno povedal sam v sklopu preiskave incidenta. Vse kaže na to, da je imel vendarle srečo, saj je bilo letalo najverjetneje na avtopilotu in bi letelo samo, dokler mu ne bi zmanjkalo goriva. Je pa bilo nenavadno, da je pilot zaspal na tako kratkem, zgolj 240 kilometrov dolgem letu. Raziskava, ki so jo pred leti opravili med britanskimi piloti, je pokazala, da jih je več kot polovica v svoji karieri med komercialnim poletom v službi že zadremala. Še hujši izsledek pa je bil, da so, ko so se zbudili, ugotovili, da spi tudi kopilot. Najpogostejši razlog je utrujenost, a ta nikoli ne bi smela biti »izgovor« za spanje med opravljanjem dela, opozarjajo strokovnjaki. Zlasti ne, ker imajo v rokah življenja potnikov.

Pripravila Tamara Krivec