Ameriška potrošniška mrzlica zdaj že presega meje dobrega okusa s poplavo posebnih t. i. prodajnih dni. Začne se z zahvalnim dnevom, ko se popusti začnejo, nadaljujejo s črnim petkom, ko je potrebno vzeti pot pod noge in oditi v veliko trgovino.

V soboto v majhno, ker so si izmislili soboto drobnega gospodarstva, nato napoči spletni ponedeljek. Amazon je zdaj iz dnevov od četrtka, ko je zahvalni dan, pa do ponedeljka ustvaril t. i. imenovanih »puranjih 5« posebnih dni nakupovanja.

Popusti tudi za božič in novo leto

Norost se je sicer šele dobro začela, saj se popusti nadaljujejo skozi božič in novo leto. Nacionalna maloprodajna zveza ZDA ocenjuje, da bodo v ZDA potrošniki letos novembra in decembra skupaj zapravili med 717,45 do 720,89 milijarde dolarjev, kar je med 4,3 do 4,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Vse ameriške domislice pa je v začetku novembra posekal kitajski Alibaba, ki si je izmislil prodajni dan za samske ljudi in je pobral 30,7 milijarde dolarjev.