Kamen spotike so McDonald’sovi otroški meniji Happy Meal, ki jih dopolnjuje igračka. Bramante pravi, da mora v McDonald’su jesti enkrat na dva tedna, saj ga k temu neprestano nagovarjajo njegovi trije otroci. Pravi, da je za menije porabil že več sto dolarjev.

Pritisk na starše naj bi bil še večji, ker McDonald’s v menije daje igračke, ki so povezane z aktualnimi filmskimi uspešnicami. Ker je igračk več, otroke spodbujajo, da se v restavracijo vračajo in zberejo vse. Prav tako pravi, da restavracija igrače in s tem obroke otrokom oglašuje neposredno, saj so igrače razstavljene na višini otroških oči.

Bramantejev odvetnik Joey Zukran meni, da ima njegov klient dober argument, ki temelji na zakonodaji province Quebec in želi, da tožba preraste v skupinsko tožbo. Medtem pri McDonald’su menijo, da tožba nima pravne podlage.

Prepoved neposrednega oglaševanja mlajšim od 13 let ima v Quebecu sicer tri izjeme. Ne velja v primeru oglasov v otroških revijah, oglaševanja otroških zabavnih dogodkov ali oglaševanja v trgovinskih izložbah, na vrečkah in drugih oblikah embalaže.