Nemški Playboy je objavil intervju z legendarnim italijanskim skladateljem Enniom Morriconejem. Vsebina pogovora je pritegnila predvsem zaradi Morriconejevih komentarjev na račun režiserja Quentina Tarantina, s katerim je skladatelj sodeloval pri filmu Osovraženih osem.

V intervjuju je skladatelj o režiserju povedal: »Ta človek je kreten... Zgolj sestavlja, kar ukrade pri drugih. Pri tem ni nič izvirnega. Prav tako ni velik režiser. Povsem neprimerljiv z resničnimi velikani hollywooda kot so bili John Huston, Alfred Hitchcock ali Billy Wilder. Oni so bili veliki. Tarantino zgolj pogreva stare stvari.« Poleg tega je v intervjuju pisalo, da Morricone Tarantinove filme obravnava kot smeti, obregnil pa naj bi se tudi ob njegove nemogoče zahteve. »Nenadoma te pokliče in pričakuje dokončano glasbo v nekaj dneh, kar je nemogoče. Ob tem kar znoriš!« je še pisalo.

Morricone grozil s tožbo

Po objavi intervjuja, ki je pričakovano dvignil kar nekaj prahu, se je zapletlo. Italijanski skladatelj je namreč zanikal, da bi z nemškim Playboyem opravil intervju in zagrozil s tožbo. Prav tako je zanikal vse negativne komentarje na račun Tarantina in njegovih filmov. Nemški Playboy je medtem začuden nad Morriconejevo odločitvijo in njegovimi trditvami, da intervjuja z revijo ni opravil.

»Pogovor je potekal 30. junija 2018 na njegovem posestvu v Rimu,« so za britanski Guardian sporočili iz nemškega Playboya. »Za intervju z nemškim Playboyem smo se dogovorili s pomočjo podjetja za promocijo koncertov Semmel Concerts, predstavniki podjetja pa so bili med pogovorom prisotni. Prav tako so nas presenetile trditve, da izjave niso bile dane v objavljeni obliki.«

Ennio Morricone je 10. novembra praznoval 90. rojstni dan, nesmrten pa je postal po zaslugi glasbe, ki jo je ustvaril za kultne »špageti western« filme italijanskega režiserja Sergia Leoneja, kot so Za prgišče dolarjev, Za dolar več, Dober, grd, hudoben in Bilo je nekoč na Divjem zahodu. Quentin Tarantino je s skladateljem želel sodelovati že pri filmih Šund in Neslavne barabe, a ga je uspel prepričati šele za film Osovraženih osem. Film je nato prejel oskarja za najboljšo izvirno glasbeno podlago.