Kritika predstave Emilia Galotti v ljubljanski Drami: Izgubljena vprašanja
Lessingova Emilia Galotti (1772) bi zahtevala korenit poseg, če bi uprizoritev želela vzpostaviti za sodobni čas relevantna vprašanja o naravi patriarhalnega gospostva in družbene hierarhije ter navsezadnje razpreti pomenski kontekst, ki ga drami pripisujemo v njenem času. A predstava v režiji Igorja Vuka Torbice in dramaturgiji Katarine Pejović povsem zaobide logično in pričakovano potezo avtorske intervencije.
Emilia Galotti: Aljaž Jovanović kot princ in Janez Škof kot njegov komornik, ki načrtujeta ugrabitev lepe Emilie, sta poosebljenje objestne samovolje in dekadentne lahkomiselnosti aristokracije. (Foto: Peter Uhan)
Izrazito zgodovinsko umeščeno dogajanje, ki naslovno protagonistko Emilio (Maruša Majer) vzpostavi kot poligon moških fantazij in zahtev –...
Poenostavljeno rečeno je Gloria satirični komad o brezperspektivni generaciji milenijcev, ki čaka na tisto eno priložnost izpolnitve svojih kariernih...