Ladja Azure, ki je prekoračila dovoljeno raven žvepla v gorivu, je zmožna prevažati prek 3000 potnikov in sodi med večje ladje v floti podjetja P&O Cruises, ki je hčerinsko podjetje ameriškega Carnivala. Francoske oblasti so sicer obtožile tudi podjetje Carnival.

Mediteranska mesta poskušajo po eni strani privabiti čim več pomorskega turizma, po drugi strani pa se soočajo z okoljskimi posledicami le-tega. V Marseillu je vse več smoga, oblasti pa trdijo, da je pomorski promet odgovoren za do 20 odstotkov škodljivih delcev v zraku tega francoskega pristanišča.

Cenejše gorivo z žveplom škoduje morju in njegovim prebivalcem

Gre sicer za prvi primer sojenje kapitanu zaradi onesnaževanja na francoski sredozemski obali, za obtožbo pa so se odločili, ko so odgovorni med pregledom ladje ugotovili, da njeno gorivo vsebuje 1,68 odstotka žvepla. Dovoljena višina znaša 1,5 odstotka.

Gorivo z večjo vsebnostjo žvepla je cenejše, žveplo v gorivu pa je problematično, saj prispeva k pojavu kislega dežja in kisanju morja. Zaradi uporabe goriva kapitanu grozi kazen v višini do enega leta v zaporu in globa v višini 200 tisoč evrov. Kapitan je nekaj dni po kontroli, ki je nepravilnosti odkrila, sicer že priznal, da je uporabljal omenjeno gorivo. Podjetje Carnival pa je na prvem zaslišanju julija letos vztrajalo, da ni odgovorno za uporabo spornega goriva.